Atspirdzinošo dzērienu ražotājs Sсhweppes nolēmis pārstrādāt iepakojuma dizainu un zīmola komunikācijas stratēģiju.
Jaunais pudeļu dizains atgādinās patērētājiem par kompānijas mantojumu – tās pirmsākumiem sodas dzērienu ražošanas industrijā, kas meklējami 1783. gadā.
Kāds juveliermeistars no Ženēvas vārdā Jakobs Švepps visa mūža garumā sapņojis par bezalkoholiskā šampānieša ražošanu. Viņš gadiem ilgi eksperimentējis, meklējot īsto recepti un izmēģinot visdažādākās ražošanas tehnikas, taču panākumus viņam izdevies gūt vien 1780 gados.
Tad Švepps sadarbībā ar Dissenu Vorgangu nodibināja kompāniju ar nosaukumu J. Schweppes & Со un pasaulslaveno zīmolu Schweppes, reģistrējot sodas dzērienu kā ārstniecības līdzekli.
Partneri uzsāka ražošanu Šveicē, taču vēlāk pārcēla to uz Apvienoto Karalisti, kur zīmola Sсhweppes produkcija, pārdzīvojusi krīzi pēc idejas autora Šveppa nāves, guva popularitāti, pateicoties ārsta Erzama Darvina propagandai.
Šobrīd zīmols ASV pieder kompānijai Dr Pepper Snapple Group.
Tieši Lielbritānijā, kur meklējami zīmola pirmsākumi un pirmās patērētāju atzinības, tiks uzsākta Sсhweppes iepakojuma dizaina renovācija.
Jauno zīmola tēlu izstrādāja britu kompānija Epoch Design.
Foto: CameliaTWU/https://www.flickr.com/photos/cameliatwu//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/