Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Zīmols Pril nolēmis uzskatāmi parādīt kvalitātes pārsvaru pār kvantitāti

Kompānija "ietērpj" savu produktu miniatūrā iepakojumā

Zīmols Pril  (Henkel) apgalvo, ka tikai viena pile tā ražotā trauku mazgāšanas līdzekļa bez jebkādām grūtībām spēj tikt galā ar jebkāda veida netīrumiem. Ražotājam jau vairākkārt nācies pierādīt sevis sacīto neatkarīgās laboratorijās, un, piemēram, Indijā zīmols tika apsūdzēts par to, ka Pril  reklāma maldina patērētājus.

Lai kliedētu sabiedrības šaubas, kompānija nolēmusi uzskatāmi pierādīt sevis sacīto. Henkel  Tuvajos Austrumos uzsāka kampaņu, kuras ietvaros trauku mazgāšanas līdzeklis ieguvis unikālu veidolu – standarta produkta iepakojums pārtapis miniatūrā. Šis nelielā pudelīte burtiski satur vien pili Pril  līdzekļa.

0yCqbEfU_m

bOH1cbHt_m

Projekta idejas autori skaidro, ka šī kampaņa ir atbilde uz Pril  konkurentu pretenzijām. Kompānija sapratusi, ka pārliecinošākais veids savas taisnības pierādīšanai ir vērtēšanas nodošana patērētāju rokās.

Foto: Robert Hoge/https://www.flickr.com/photos/32933171@N04//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/