Zīmols Pokémon poziņojis, ka izvietos reklāmu Super Bowl 50 izcīņā, atzīmējot zīmola pastāvēšanas 20. gadadienu, taču sīkāka informācija par reklāmas saturu vēl nav pieejama. Ikgadējā ASV Super Bowl izcīņa ir nozīmīgs pasākums ne tikai sporta faniem, bet arī reklāmdevējiem, jo auditorija, ko iespējams sasniegt šajā pasākumā, ir patiesi iespaidīga.
Kompānija Pokémon atklāja arī to, ka plāno uzsākt plašāku mārketinga kampaņu #Pokemon20, kurā fani tiks aicināti dalīties atmiņās par Pokémon portālos Twitter, Instagram un YouTube.
Zīmolam ir arī sava unikālā diena – 27. februāris, kas uzskatāma par Pokémon dienu.
Get ready to celebrate 20 years of Pokémon adventures! Join the celebration: https://t.co/sV9QBtGfC2 #Pokemon20 https://t.co/1VAGhfM4t0
— Pokémon (@Pokemon) January 12, 2016
Foto: Adweek/ http://www.adweek.com/files/imagecache/node-detail/news_article/pokemon-20-hed-2016.jpg