Pasaulē lielākais pārtikas uzņēmums Nestle vienojies ar kosmētikas kompāniju Guthy-Renker par kopuzņēmuma izveidi. Sīkāka informācija par projektu izpausta netiek, bet zināms, ka jaunā uzņēmuma lielākā daļa nonāks Nestle īpašumā.
Guthy-Renker nodarbojas ar kosmētikas ražošanu, tostarp uzņēmuma portfelī ietilpst viens no vislabāk pārdotajiem zīmoliem – Proactiv.
Eksperti norāda, ka Nestle jau sen ir ieinteresēta sadarbībā ar šo brendu – tiek lēsts, ka pārtikas ražotājs vēlējies zīmolu atpirkt. “Proactive kļūs par lielisku papildinājumu Nestle,” vērtē bankas Vontobel analītiķis Žans -Filips Bertši.
Šī nav pirmā reize, kad Nestle paudusi ieinteresētību vadošajos kosmētikas zīmolos. 2014. gadā kompānija iegādājās Kanādas farmācijas kompānijai Valeant Pharmaceuticals Inc. piederošos ādas kopšanas kosmētikas zīmolus Restylane Perlane un Emervel. Šie produkti tiek ražoti zem zīmola Nestle Skin Care SA.
Amerikāņu kompānija Guthy-Renker ir dibināta 1988.gadā. Zīmols specializējas kosmētisko līdzekļu ražošanā,un tā portfelī ietilpst tādi brendi kā Sheer Cover, Meaningful Beauty, Proactiv un citi.
Foto: Gero Sánchez/https://www.flickr.com/photos/gerosanchez//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/