Alus ražotājs Carlsberg Londonas centrā radījis īstenu šokolādes bāru. Neparastā vides objekta celtniecībā tika ieguldīta tonna saldumu.
Zīmols norāda, ka šīs akcijas mērķis ir sasniegt to auditoriju, kuru nav iespējams uzrunāt ar TV kampaņu starpniecību. Turklāt ražotājs vēlas uzrunāt tieši jauniešus, kuri spēj patiesi novērtēt radošu un pat pārsteidzošu pieeju mārketinga aktivitātēm.
“Mēs nepārtraukti meklējam arvien jaunus, neordinārus veidus kā piesaistīt to auditoriju, kas nākotnē kļūs par mūsu produkcijas patērētājiem,” skaidro zīmola Carlsberg menedžeris Dharmeš Rana.
Ikviens Londonas iedzīvotājs tika laipni aicināts apmeklēt pievilcīgo šokolādes bāru un pašrocīgi ieliet sev dzērienu no šokolādes veidotā glāzē.
Iepriekš dāņu alus ražotājs savas slavenās kampaņas ar nosaukumu Iespējams, labākais alus pasaulē ietvaros radīja vēl vienu unikālu vides reklāmu. Londonā tika izvietots monumentāls reklāmas plakāts, pie kura pieejot, garāmgājēji varēja nobaudīt atspirdzinošo Carlsberg alu.
Foto: Daniel Kruczynski/ https://www.flickr.com/photos/29759986@N03//https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/