Piedāvājam aplūkot tos zīmolus, kuriem Rio Olimpiskās spēles ienesa lielākus ieguvumus nekā citiem.
Reklāmas kompānijas Adweek un Sprinklr apvienoja spēkus, lai Olimpiādes norises laikā monitorētu dažādu zīmolu mārketinga aktivitātes sociālajos tīklos.
Jau pētījuma pirmajā nedēļā tapa skaidrs, ka vīrieši tiešsaistes sociālajās tīklošanās vietnēs piemin zīmolus daudz biežāk nekā sievietes (66.5% sociālo portālu ziņu pieder vīriešiem, 35.5% sievietēm).
Monitorējot Twitter, Instagram, YouTube, Google+, Facebook un citus resursus, lietotāji zīmolus pieminēja 80’500 ziņās un visbiežāk pieminētie “medaļnieki” bija: Samsung (1.vieta); Coca-Cola (2.vieta); un Nissan ar tēmturi #Quemseatreve (3.vieta).
Jāmin, ka tiešsaistes portālu aktivitāti zīmolu apspriešanā iedalot pēc valstīm, jau otro nedēļu paši aktīvākie ir lietotāji no ASV. Tad seko lietotāji no Brazīlijas un Lielbritānijas. Otrajā nedēļā ļoti aktīvi kļuvuši arī Francijas, Indijas un Japānas sociālo tīklu lietotāji.
Foto: https://www.flickr.com/photos/jamescridland/7700151398/ / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/