Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ziemassvētku mārketingam šogad jāsākas agrāk

Vai uzņēmumi ir gatavi svētkiem?

Ārvalstu pētījumi liecina, ka miljoniem patērētāju gatavošanos 2021. gada Ziemassvētkiem sākuši daudz ātrāk nekā jebkad agrāk — vai tas nozīmē, ka šie Ziemassvētki kļūs par līdz šim lielākajiem? Ieskatīsimies galvenajos atklājumos par 2021. gada Ziemassvētku tendencēm.

Miljoniem zīmolu un mazumtirgotāju paļaujas uz Ziemassvētku iepirkšanās periodu, lai palielinātu gada ieņēmumus, un tas nozīmē, ka ir ārkārtīgi svarīgi, lai svētku kampaņās laicīgi iekļautos mārketinga komplektā, pat ja tas izraisa “debates”, ka tas varētu būt par agru.

“Šogad pazīmes ir skaidras – nācijas noskaņojums ir sākt svētkus agri. Un tāpat kā ar visām mārketinga kampaņām mūsdienu straujajā vidē, tas, kas iepriekšējos gados bija “norma” attiecībā uz laiku, kanāliem un ziņojumapmaiņu, 2021. gada Ziemassvētkos var vairs nebūt aktuāls,” atklāj mārketinga eksperts Pols Kūpers.

Prakse rāda, ka šogad vairums iedzīvotāju Ziemassvētku iepirkšanos sāk jau oktobrī. Arī tiešsaistes meklēšanas vaicājums “Ziemassvētki” 2021. gada septembrī bija lielāks nekā tajā pašā laika posmā pēdējos 10 gados, kas liecina, ka pircēji ir aktīvāki nekā iepriekš.

Tendenci “iepirkties agri” veicina arī pieaugošā patērētāju informētība par krājumu iztrūkumu un piegādes kavējumiem. Savu noskaņojumu iedevis arī Covid-19 laiks, kas atņēma iespēju pērn svētkus svinēt ar vērienu.

Un šāda patērētāju uzvedība neapšaubāmi ir kaut kas tāds, ko zīmoli var izmantot savā labā. Tiem ir pēdējais brīdis sākt domāt par to, kā piesaistīt klientus un nodrošināt, ka auditorija tai uzticas arī svētku laikā.