Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ziemassvētku iepirkšanās sezona sekos pandēmijas radītajām tendencēm

18% Latvijas iedzīvotāju jau sākuši gādāt Ziemassvētku dāvanas!

Pandēmijas laikā novērotā iepirkšanās internetā nedomā apstāties, it īpaši tuvojoties Ziemassvētku sezonai. Vairums joprojām plāno vismaz pusi no dāvanām iegādāties tiešsaistē.

Eksperti norāda, ka pandēmija ir radījusi jaunu status quo mazumtirdzniecībā – klienti daudz biežāk izvēlas pārlūkot vēlamo preci tiešsaistē, nevis veikalu skatlogos. Arī zīmoliem ir pēdējais laiks pielāgoties tā saucamajai jaunajai realitātei, domājot par to, kā veidot neaizmirstamu un konsekventu pieredzi saviem klientiem, lai kur viņi izvēlētos iepirkties.

Kā liecina “Kantar TNS” veiktās aptaujas dati, andrīz piektdaļa jeb 18% Latvijas iedzīvotāju ir jau sākuši gādāt Ziemassvētku dāvanas sev tuvajiem un mīļajiem cilvēkiem. Starp tiem Latvijas iedzīvotājiem, kas ir norādījuši, ka ir jau sākuši gādāt Ziemassvētku dāvanas, 6% to izdarījuši noteikti, bet 12% – drīzāk jā. Savukārt absolūtais vairākums jeb 81% Latvijas iedzīvotāju ir atzīmējuši, ka vēl nav sākuši gādāt Ziemassvētku dāvanas, tostarp 28% – drīzāk nē, bet 53% – noteikti nē.

Patērētāju izmaiņas iepirkšanās paradumos salīdzinājumā ar 2020. gadu ir ievērojamas, un, kā liecina arī daudzu ārvalstu kompāniju aptaujas, pircēji plāno iegādāties vairāk tiešsaistē nekā pagājušajā gadā, minot Covid-19 situāciju kā šī lēmuma virzošo faktoru.

Tas liek domāt, ka šogad Ziemassvētki būs konkurētspējīgāki nekā jebkad agrāk, un zīmoliem būs jāpieliek papildu pūles, lai izceltos.

Drošs veids, kā tikt pamanītam? Veidojiet uzticību. Autentiska ziņojumapmaiņa patērētājiem ir ļoti svarīga, jo īpaši piegādes ķēdes un pandēmijas nenoteiktības apstākļos. Cilvēkiem ir vajadzīgs zīmols, kuram viņi var uzticēties!