Kvalitatīvs produkts “Zaļā karotīte”, kuru piešķir Latvijas produktiem, kuru izejvielas 75% apmērā ir vietējās, sniedzot priekšrocības valsts un pašvaldību iepirkumos, kā arī kvalitatīvs produkts “Bordo karotīte”, kas tiek piešķirta produktiem, kuru pilns ražošanas cikls tiek veikts Latvijā un produkts atbilst paaugstinātas kvalitātes standartiem, jaunā reklāma veidota, lai īpaši uzsvērtu vietējo produktu izmantošana patērētāju vidū.
Karotite.lv vēlas izcelt to, cik svarīgi ir izmantot tos resursus, kas atrodami pašu zemē, tā aicinot atbalstīt gan vietējos ražotājus, gan izmantot to, kas par brīvu pieejams katra dārzā vai lauku mājās, un ko bieži vien nespējam novērtēt.
Karotite.lv reklāma uzsver, ka vietējie ražojumi patērētājam sniedz cita veida vērtību, kuru pat salīdzināt nevar ar importa precēm. Iegādājoties lokālo produkciju ne tikai tiek atbalstīti vietējie ražotāji, bet tas arī atgādina par produktu sastāvu, kam piešķirta zaļās vai bordo karotītes kvalitātes zīme, un uz kuru var paļauties, tā veicinot uzticību starp ražotāju un patērētāju.
Reklāma arī vedina cilvēkus izvēlēties pašu ražojumus, tā smeļoties spēku un iedvesmu no viszināmākā un uzticamākā, jo par jebkuru no produktiem varam iegūt visu informāciju par to, no kurienes tie nākuši, kādos apstākļos auguši vai veidoti!
Pēc aptaujās veiktajiem datiem, vienīgais mīnuss šajā reklāmā ir tāds, ka nav skaidrs, par kuru valsti vai pat kontinentu šajā reklāmā tiek runāts. Apslēpti pēc “Bordo karotītes” logo varam saprast, ka runa ir par Latviju, tomēr reklāmā trūkst Latvijas vārda, kas pašu reklāmu un tās vēstījumu tādā gadījumā padarītu spēcīgāku un efektīvāku.