Volvo nācis klajā ar jaunu reklāmas kampaņu, mainot uzskatus gan par drošību, gan ātrumu, novērtējot mūsdienu cilvēku piepildītās ielās. Volvo autoražotājs, sadarbojoties ar Zviedrijas reklāmas aģentūru Forsman & Bodenfors, izstrādājusi kampaņu, kuras galvenais skatupunkts vērsts uz pasauli 2020. gadā. Reklāmas rullītī, skatoties caur nākotnes vīziju prizmu, drošība izvēlēta par galveno vērtību.
Nevienam nevajadzētu tikt nogalinātam vai smagi ciest jaunajās automašīnās.
Globālās stratēģijas aģentūras “Forsman & Bodenfors” izstrādātais reklāmas rullītis seko Volvo aizmugurējā pasažieru sēdvietā sēdošai jaunai meitenei, kura pārrunā jauno automašīnu manufaktūru uzskatus.
Jaunajā reklāmas video, cilvēku tēli parādās avāriju situācijās, meitene atklāj, ka šķiet, ka autoražotāji veido automašīnas sacīkstēm, tā vietā, lai tās pielāgotu pilsētas ielām. Viņa jautājoši domā, “Ja autoražotāji domātu savādāk, domātu par cilvēku pilnām ielām?”
Reklāmā redzams jaunais Volvo XC90 SUV, kas saņēmi Euro NCAP 2015 balvu, gan kā lielākais bezceļu auto un vispārējās dinamikas kategorijās, kā drošākais auto.
Foto: https://www.flickr.com/photos/seandavis / https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/