Vācijas autobūves koncerns Volkswagen, sakarā ar korporatīvās stratēģijas izmaiņām, plāno atteikties no slavenā saukļa Das Auto izmantošanas savās turpmākajās reklāmas kampaņās.
Šis temats tika apspriests pagājušonedēļ Drēzdenē. Sauklis, kas tika ieviests 2007. gadā, kad koncernu vadīja iepriekšējais Volkswagen vadītājs Martins Vinterkorns, jaunajai vadībai šķiet pārāk “absolutizēts”. Šobrīd ir jau izstrādāta jauna reklāmas kampaņa, taču tās titulfrāze vēl paliek neatklāta.
Korporatīvās stratēģijas maiņa ir saistīta ar skandālu, kas izcēlās ap Volkswagen pēc tam, kad ASV valdība atklāja kompānijas krāpšanos ar izmešu datiem. Pārkāpuma rezultātā koncernam tika piemērots sods 18 miljardu dolāru apmērā – Volkswagen zaudēja 36 % tirgus vērtības.
Emisiju skandāls skāra ne tikai Volkswagen, bet arī tādus pasaulslavenus auto zīmolus kā Audi un Porsche.
Foto: freshwater2006/https://www.flickr.com/photos/freshwater2006//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/