COVID-19 dēļ Latvijā un pasaulē arvien grūtāk ir atrast pozitīvas ziņas, kas mūs iedvesmotu un liktu pasmaidīt. Tāpat arī sabiedrībā valda zināms negatīvisms, tāpēc neapšaubāmi, ka uzņēmumiem šis ir lielisks laiks, lai izveidotu kampaņu, kuras centrā būtu pozitīvas emocijas.
Šāda kampaņa palīdzēs ne tikai sniegt klientiem justies labāk, bet arī ietekmēs jūsu zīmola tēlu un veicinās tā atpazīstamību. Cilvēki ir noguruši no negatīvisma, tiem vajadzīgs kaut kas pozitīvs un tā ir iespēja uzņēmumiem veicināt labas emocijas. Lūk, daži vienkārši piemēri, ar ko sākt:
1. Esiet dāsni un ziedojiet
Zīmoli, kas kaut ko atdod, gūst lielu publicitāti par savu dāsnumu, un liek par sevi runāt. Lai ko jūs izlemtu ziedot, noteikti dalāties ar saviem klientiem tajā – publicējot fotogrāfijas un iedvesmojošus citātus no uzņēmuma pārstāvjiem.
2. Izceliet pozitīvus ziņu stāstus
Jūs noteikti esat redzējuši negatīvās ziņas, kas šobrīd dominē medijos un sociālajos tīklos. Tad kāpēc gan nedot sava zīmola ziņojumapmaiņai saulaināku skatījumu, atļaujot tikai pozitīvus stāstus? Tādā veidā jūsu klienti noteikti saistīs jūsu zīmolu ar optimististismu un, iespējams, ar nepacietību gaidīs nākamo atjauninājumu.
Atcerieties, ka visiem jūsu pozitīvajiem ziņu stāstiem nav jābūt īpaši saistītiem ar jūsu zīmolu. Tas nozīmē, ka, ja redzat jauku attīstību citur, droši dalieties tajā.
3. Nodrošiniet pārliecību nenoteiktos laikos
Tā kā šajā brīdī ir tik daudz nenoteiktības, nav pārsteidzoši, ka cilvēki jūtas viegli nomākti. Tomēr jūs varat sniegt klientiem pārliecību, kas viņiem nepieciešama, kad viņi meklē jūsu zīmolu. Tas nozīmē, ka viņiem ir jānodrošina piekļuve galvenajai informācijai par to, kā jūsu uzņēmums darbojas šajā laikā, tostarp jūsu darba laikiem, piegādēm un atgriešanai. Pārliecinieties, vai šīs vadlīnijas ir pieejamas jūsu vietnē, un noteikti kopīgojiet visus atjauninājumus klientiem, cik drīz vien iespējams.
4. Iedvesiet pozitīvismu arī sociālajos medijos
Jūsu zīmolam sociālie mediji, visticamāk, būs galvenā vieta, kur sazināties ar saviem klientiem, tāpēc jums vajadzētu īpaši rūpēties, lai jūsu mijiedarbība būtu noderīga un saprotoša šajos grūtajos laikos. Galu galā, ja kādam ir pozitīva pieredze ar jūsu uzņēmumu sociālajos medijos būtu patīkama. Tātad, ja kāds atstāj komentāru, noteikti sakiet sirsnīgu paldies vai ja kāds ar jums sazinās ar sūdzību, mēģiniet būt pēc iespējas pretimnākošāks.
5. Atlīdziniet klientu lojalitāti
Tā kā krīze finansiāli ietekmē sabiedrību un uzņēmumus, klienti, kuri izvēlas pirkt jūsu produktus vai izmantot jūsu pakalpojumus, ir vērtīgāki nekā jebkad agrāk. Un, tā kā klientu lojalitāte izrādījusies būtiska sastāvdaļa panākumiem šajā periodā, jums jācenšas apbalvot tos, kuri izvēlas tieši jūs! Jūs varat parādīt atzinību saviem klientiem, atļaujot viņiem piekļūt dažām privilēģijām, piemēram, ātrai pārdošanai, atlaižu kodiem vai bezmaksas piegādei.
Apsveriet šos piecus padomus un īstenojiet tos, lai šajā sarežģītajā periodā uzlabotu savu mārketinga kampaņu ar zināmu pozitivitāti. Jūsu klienti noteikti atcerēsies jūsu ieguldījumu!