Modes zīmols Victoria’s Secret pēc kritikas par pārspīlēti idealizētu modeļu attēlošanu apakšveļas reklāmas plakātos, radikāli izmainījis savu nostāju un pievērsies dabiskākai reklāmai.
Pēdējās zīmola mājaslapā publicētajās fotogrāfijās modeles attēlotas dabiskā veidolā, izbēgot uzkrītošu fotogrāfiju apstrādi ar foto apstrādes programmām.
Victoria’s Secret saskārās ar kritiku pagājušā gada beigās, pēc tam, kad sociālā portāla Facebook lietotāji konstatēja nekvalitatīvu foto apstrādi, kurā ar neapbruņotu aci saskatāma mākslinieka vēlme padarīt slaidu modeli vēl trauslāku.
Zīmola jaunajos reklāmas foto modeles redzamas dabiskā veidolā – nav retušēti pat sīki defekti. Sievietes izskatās reālistiski, kā rezultātā raida lielāku uzticību brendam.
Šī nav pirmā reize, kad Victoria’s Secret saskaras ar sabiedrības kritiku par foto modeļu un reklāmas metožu izvēli. Iepriekš kompānija vairākkārt iekļuvusi bēdīgi slavenajos topos, kas apkopo nekvalitatīvākās reklāmas.
Foto: Eileen McFall/ https://www.flickr.com/photos/eileen_mcfall//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/