Produkta vizuālais noformējums ir viens no svarīgākajiem elementiem, kas kalpo par atpazīstamības zīmi. Svarīgi, lai iepakojums būtu atšķirīgs un pamanāms, lai tas asociētos ar konkrēto produktu un būtu atbilstošs tā kvalitātei. Bieži vien patērētājs nenovērtē kādas preces vērtīgo saturu neizteiksmīgā iepakojuma dēļ, kas, iespējams, neatklāj satura būtību. Iepakojums ir daļa no produkta, tādēļ tam ir jāpapildina produkts, nevis jābūt par atsevišķu elementu, kas pilnībā nesaistās ar pārdodamo preci.
Daudzu zīmolu īpašnieki maldās, domādami, ka noteicošais faktors, pēc kā pircējs izvēlas preci, ir kvalitāte. Tas ne vienmēr darbojas. Tā kā cilvēks vispirms vērtē vizuālo noformējumu, var gadīties, ka neizteiksmīgā produkta vērtīgais saturs tiek iemainīts pret gaumīgi iepakotu produktu, kas kvalitātes ziņā ir mazvērtīgāks. Jāatceras, ka mūsdienās cilvēks bieži vien ir gatavs piemaksāt par skaistu ietērpu un gaumīgu vidi.
Šī tendence vērojama ne tikai produktu, bet arī interjera noformējumā. Jāprot pārdot ne tikai prece, bet arī vieta. Piemēram, ja runājam par kafejnīcām, cilvēks, kas nav profesionāls kafijas pazinējs, neizvēlas vietu, kur nobaudīt kafiju, pēc piedāvāto kafijas pupiņu šķirnes, cilvēks to izvēlas pēc vietas noformējuma un atmosfēras.
Lūk viens veiksmīgs Latvijas piemērs! The Beginnings piedāvā Latvijā radītus, spēcinošus pārtikas produktus un veselīgas izejvielas, kas rūpīgi izmeklētas dažādās pasaules malās.
“Mēs izzinām dabas spēcinošos elementus un sniedzam tos cilvēkiem ērtos un eleganti iepakotos produktos, ļaujot veselīgam sākumam kļūt par veselīgu ikdienu,” savā oficiālajā lapā vēsta zīmols.
Foto: http://www.thebeginnings.lv/
Foto: Terence J sullivan/https://www.flickr.com/photos/zephyrphoto//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/