Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Vērtīgi padomi 2024. gada mārketingam – kā aizraut un izcelties

Šī gada laikā pasaules mārketinga ainava ir krietni mainījusies – internetam strauji attīstoties, pakalpojumus un produktus pārdod vairāk cilvēku nekā jebkad agrāk. Jāatceras, ka mārketings nav tikai jūsu produkta, pakalpojuma vai idejas pārdošana – galvenais ir jūsu produkts, pakalpojums vai ideja.

Kas jāņem vērā, plānojot mārketinga aktivitātes 2024. gadā?

  1. Domā lielā mērā

Domāšanas veids “Domā lielā mērā” nozīmē, ka jūsu lieliskais produkts vai pakalpojums ir skaļi jāizreklamē visiem. Piemēram, ja jums top jauns enerģijas dzēriens, tad jūs varat ar to sponsorēt lielu sporta notikumu.

  1. Izprotiet auditoriju, bet neierobežojiet viņus

Jūsu šodienas auditorija ne vienmēr būs jūsu auditorija rīt. Esiet elastīgs. Pielāgojieties. Protams, jums ir jāiepazīst sava auditorija, bet neļaujiet tai jūs ielikt kastē. Vai pagājušajā ziemā pārdevāt snovbordus? Šovasar pievērsieties skrituļdēļiem.

  1. Stāstīšanas spēks

Cilvēki nepērk to, ko jūs darāt – viņi pērk stāstu. Ja jūs varat pastāstīt stāstu, kas savieno jūs ar auditoriju, dariet to. Jūsu kampaņai ir nepieciešams stāstījums – kaut kas vairāk par “Pirkt tūlīt” uz afišu dēļa. Jūsu kampaņai ir nepieciešams tik aizraujošs stāsts, ka tā varētu iegūt “Oskaru”.

  1. Video saturs – džungļu karalis

Ja saturs ir karalis, video saturs ir džungļu karalis. Jums ir jāpievērš pastiprināta uzmanība tādam platformām kā YouTube, TikTok. Ja pagaidām neizmantojat video saturu, izmantojiet to. Sāciet ar vlogu un vēlāk iesaistiet arī auditoriju.

  1. Izmantojiet sociālo pierādījumu spēku

Pasaulē, kurā visi kliedz, dažreiz vislabāk ir ļaut citiem runāt tavā vietā. Atsauksmes, lietotāju veidots saturs, ietekmētāju sadarbība — tas ir materiāls, no kura tiek veidots sociālais pierādījums. Izmantojiet to. Jūsu auditorija uzticas saviem vienaudžiem vairāk nekā jūsu zīmola reklāmām.

  1. Inovācijas

Atcerieties domāšanas veidu “Domā lielā mērā”? Ja jūsu kampaņa izskatās kā jebkura cita kampaņa, jūs jau esat zaudējis. Dariet kaut ko drosmīgu. Dariet kaut ko novatorisku. Dariet kaut ko tik aizraujošu, ka cilvēki nevar neapstāties un nepievērst Jums uzmanību.

  1. Stipras attiecības

Visbeidzot, atcerieties, ka katras veiksmīgas kampaņas pamatā ir attiecības. Jūsu auditorija nav tikai pārdošanas skaitlis – tie ir cilvēki, kas kļūs par zīmola aizstāvjiem, ja izturēsieties pret viņiem pareizi. Nodrošiniet vērtību, komunicējiet autentiski un mēģiniet veidot kopienu ap savu zīmolu.