Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Vai jaunās “Nekrietneles” kļūdījās mērķējot savu mārketinga kampaņu uz Z paaudzi?

Pagājušajā nedēļā uz kino ekrāniem ārzemēs nonāca 2004. gada filmas “Mean girl” (Nekrietneles) mūzikls, nododot North Shore High kroni jaunajai plastikas paaudzei.

2024. gada filma ar Lindsejas Lohanu ar Reičelu Makadamsu galvenajās lomās stāsta par Keidiju, kura pirmo reizi nokļūst vidusskolā un tiek pakļauta “psiholoģiskajai apstrādei” un nerakstītiem skolas likumiem, ar kuriem saskaras ikviens tīnis. Keidijai līdz šim prātā nebija ienācis, cik “mežonīga” var būt civilizācija, līdz brīdim, kad viņas ceļi krustojas ar visbīstamākās sugas pārstāvi – “Bišu māti” jeb Regīnu – spicāko vidusskolas meiteni.

Arī jaunā filma atkārto šo stāstu, atjaunot tā dažādus aspektus ar mūsdienīgiem elementiem. Taču pretēji iespējai iepazīstināt ar šo klasisko filmu jauno paaudzi, mārketinga kampaņa koncentrējās uz oriģinālās filmas faniem – tieši filmas koncentrēšanās uz Z paaudzi tiek uzskatīta par filmas lielāko kļūdu.

Pieņēmums, ka filma ir paredzēta tikai Z paaudzei jeb tiem, kas zina 2004. gada filmu, nebija vienīgais mīnuss filmas mārketinga kampaņā. Tikpat daudz nosodīti neveiklie mārketinga ziņojumi, ka teju visi orģinālās filmas cienītāji tagad ir mammas.

Jāatzīmē, ka filma ir diezgan precīzs pirmās filmas atveidojums, ņemot vērā, ka tajā ir iekļauti daži precīzi dialogi no 2004. gada filmas, taču tā vietā, lai šie mirkļi tās skatītājiem šķistu nostalģiski, patiesībā šī filma šķiet lētas ikoniskās oriģinālfilmas kopija.

Mārketinga eksperti ir pārliecināti, ka “Mean girl” fani daudz vairāk novērtētu filmas turpinājumu ar dažu pazīstamu aktieru parādīšanos, nevis mūziklu, kas nemaz īsti nemudina izdzīvot iecienītā stāsta noskaņu.