“Facebook”, kas ir pakļauts regulatoru un likumdevēju aizdomām par savu biznesa praksi, plāno mainīt nosaukumu, vēsta The Verge.
Paredzams, ka nosaukuma maiņa tiks paziņota nākamnedēļ,
Kopš jūlija “Facebook” izpilddirektors Marks Zukerbergs runā par metaversu – digitālo pasauli, kurā cilvēki var pārvietoties starp dažādām ierīcēm un sazināties virtuālā vidē, un grupa ir ieguldījusi lielus līdzekļus virtuālajā realitātē un paplašinātajā realitātē, izstrādājot tādu aparatūru kā Oculus.
Tikmēr “Facebook” paziņoja, ka nekomentēs “baumas vai spekulācijas”.
The Verge raksta, ka, ja tā ir taisnība, pārdēvēšanai būtu jēga, jo “Facebook” tēls ir iedragāts un to ir sabojājušas juridiskās pārbaudes par to, kā sociālais tīkls rīkojas ar lietotāju drošību un naida runu.
“Es domāju, ka “Facebook” zīmols, iespējams, nav vairs pats populārākais, ņemot vērā visus pēdējo trīs gadu notikumus,” sacīja interneta analītiķis Džeimss Kordvels.
Pasaules likumdevēji un regulatori rūpīgi pārbauda “Facebook” saistībā ar satura regulēšanas praksi un kaitējumu, kas saistīts ar tās platformām.
“Zukerbergs plāno runāt par nosaukuma maiņu uzņēmuma ikgadējā Connect konferencē 28. oktobrī, taču tā varētu tikt atklāta ātrāk,” sacīja The Verge.