Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Uzņēmumiem jāizmanto jaunas iespējas kā stiprināt konkurētspēju

Kā dot sev priekšroku attiecībā pret konkurentiem?

Uzņēmumu attīstībā nozīmīgu lomu spēlē konkurence, kura ir galvenais stimuls, kas liek uzņēmumiem pilnveidot un attīstīt savu produkciju. Konkurence uzņēmējdarbībā mudina uzņēmējus izstrādāt arvien jaunus produktus, attīstīt un pilnveidot esošos produktus, kā arī uzlabot esošo produktu kvalitāti visos to aspektos. Mūsdienās arvien vairāk uzņēmumu domā un pievērš uzmanību tam, lai attīstītu savu biznesu un tās spētu pielāgoties konkurences prasībām. Kā rāda prakse, uzņēmumi, kuru domā par izaugsmi un attīstību, daudz vieglāk gūst panākumus. Viens no veidiem, kam uzņēmumi pievērš pastiprinātu uzmanību ir sava zīmola sasaistīšana ar Latvijas vārdu un vērtībām. Kvalitatīvs produkts ir tās, pēc kā tiecas gan ražotāji, gan patērētāji.

Pieaugot patriotismam un apziņai, ka pašmāju audzētie produkti ir vislabākie un veselīgākie, pircēji arvien biežāk dod priekšroku pašmāju produkcijai, novērtējot to kvalitāti un atbalstot vietējos ražotājus, ja tā marķēta ar kvalitātes zīmēm. Arī uzņēmēji atzīst, ka iegādājoties produktus ar noteiktu preču zīmi ikviens patērētājs var pārliecināties, ka izvēlas Latvijas produktus, kas liecina par to augsto kvalitāti un pievienoto vērtību. Tas dod priekšroku attiecībā pret konkurentiem un iespēju popularizēt savu produktu, kā arī uzsvērt tā kvalitāti.

Uzņēmumi lielu vērtību pievērš arī dalībai dažādos konkursos. Lieliska iespēja ikvienam pašmāju uzņēmumam ir “Latvijas Eksportprece”, ko organizē Latvijas Uzņēmējdarbības attīstības centrs ar mērķi paust atzinību, novērtēt un vēlreiz atgādināt par Latvijā esošiem un strādājošiem uzņēmumiem, kas ražo un eksportē augstas kvalitātes preces un pakalpojumus, kas tādējādi nes Latvijas vārdu pasaulē.

“Latvijas Eksportprece” ir iespēja uzņēmumiem ne tikai sevi pierādīt, bet arī saņemt nozīmīgu apliecinājumu, kuru novērtēs gan klienti, gan sadarbības partneri visā pasaulē.

Konkursa uzvarētāji varēs izmantot “Latvijas Eksportprece ” marķējumu, tādējādi uzsverot savu produktu vai pakalpojumu pievienoto vērtību vietējā tirgū, kā arī ārzemju tirgos preces būs iespēja marķēt ar ar “Quality Product of Latvia” kvalitātes zīmi preču zīmi. Plašāka informācija par konkursu “Latvijas Eksportprece 2017” skatāma šeit – http://pieteikums.lv/latvijas-eksportprece.

Savukārt par iespēju pieteikties nacionālajām kvalitātes zīmēm, sniedzot pircējiem iespēju atbalstīt vietējo ražotāju, veicināt ekonomikas izaugsmi un nodrošināt Latvijas ģimenes ar kvalitatīvu un pārbaudītu vērtību – vietējiem produktiem, vairāk skatīt šeit – http://pieteikums.lv/latvijas-zimoli