Mikroblogu kompānijas “Twitter” vadītājs Džeks Dorsijs (Jack Dorsey), šķiet, iedvesmojies no citām nozīmīgām kompānijām, kas izmanto savas platformas, lai lūgtu klientu atsauksmes.
“Twitter” līdzdibinātājs Dorsijs, kas kompānijas vadību atkārtoti ieņēma 2015. gadā, izmantojis sociālo vietni, lai lūgtu lietotājus sniegt priekšlikumus, kādus atjauninājumus viņi vēlas redzēt 2017. gadā.
Dorsijs lūdza saviem sekotājiem padomus, kā viņš varētu šogad uzlabot uzņēmuma darbību. Pagājušajā nedēļā ar šādu pašu ierosinājumu nāca klajā ar mājokļu tirgu saistītā kompānija “Airbnb”. Tā sāka sadarboties ar “Twitter” lietotājiem, lai iegūtu atgriezenisko saiti, vaicājot, ko viņi sagaida no dienesta jaunajā gadā.
Sekojot “Airbnb” pēdās, Dorsijs “Twitter” uzdevis lietotājiem, kura ir vissvarīgākā lieta, kuru viņi vēlas redzēt uzlabotu 2017. gadā, vēlāk paziņojot, ka ņems vērā katra viedokli.
Thanks for all the feedback and ideas. Will do a roundup tomorrow https://t.co/hMJMZ3P0Rz
— jack (@jack) December 30, 2016
Dorsijs, kurš atgriezās pie “Twitter” vadību vairāk nekā pirms gada, ir saskāries ar “Wall Street” kritiku par lēno uzņēmuma izaugsmi. Viņš neesot tik pamanāms kā citi saskarsmē ar sabiedrību, piemēram, Facebook vadītājs Marks Cukerbergs.
“Twitter” jau sen cīnās, lai iegūtu tikpat lielu lietotāju skaitu kā citi sociālie mediji, piemēram, “Facebook”, “Instagram” vai “Snapchat”.
“”Twitter” nekad nav sniedzis saviem lietotājiem iemeslu atgriezties. Kamēr citi sociālie portāli ir iepazīstinājuši ar jaunām funkcijām un iespējām, “Twitter” viss paliek nemainīgs. Rezultāts tam ir neizturami lēns lietotāju pieaugums,” izteicies Neits Eliots, “Forrester Research” vadības konsultants.
Varbūt tieši šīs ir iemesls, kāpēc Dorsijs mainījis savu vadības stilu un sācis iesaistīt klientus uzņēmuma attīstībā.