Virtuālās saziņas un mikroblogošanas vietne Twitter prezentējusi jauno reklāmas modeli, kas ļaus uzņēmumiem sasniegt un paaugstināt reklāmas vērtību. Jaunais reklāmas modelis nosaukts par First View (Pirmais skats). Reklāmas princips ir ļoti vienkāršs, tādējādi ļaujot aktuālajai reklāmai parādīties lietotāju laika joslās, nezaudējot aktualitāti laikā.
Reklāma būs redzama 24 stundu periodā, lietotājiem pirmo reizi atverot Twitter aplikāciju vai kontu. Reklāmas rullītis parādīsies laika joslas augšējā pozīcijā, tādēļ uzņēmumiem ir iespēja lietotājus sasniegt ar spēcīgiem un vērtīgiem stāstiem.
Tuvākajā laikā jaunais projekts tiks īstenots Amerikas Savienotajās valstīs, nākamajos mēnešos jaunumi sasniegs arī pārējo pasauli.
Paši jaunās pozīcijas izveidotāji atzīst, ka šis ir lielisks veids, kā Twitter pelnīt ar savu vērtīgāko aktīvu – ātro informācijas apmaiņu. Tādēļ reklāma būs tieši aktuālo ziņu vidū, ļaujot tai sasniegt nepieciešamo auditoriju. Tomēr eksperti nenoliedz, ka daļa lietotāju varētu justies saspiesti un aizskarti.
Introducing First View, a new way to drive significant reach across Twitter’s audience https://t.co/TXn4aN87vF pic.twitter.com/FN78eKrmXk
— Twitter Advertising (@TwitterAds) February 9, 2016
Foto: Twitter