Sociālās saziņas vietnē “Twitter” atcelts 2019. gadā noteiktais politiskās reklāmas aizliegums. Sociālā tīkla vadība paziņojusi, ka mīkstinās noteikumus attiecībā uz politiku balstītu reklāmu un atļaus uz politiku balstītas reklāmas, tādējādi atkal pavērot iespējas kampaņu reklamēšanai, ko “Twitter” pārtrauca trīs gadus atpakaļ.
Iepriekšējā “Twitter” vadība uzskatīja, ka politiskie vēstījumi nav pelnījuši, lai tos publiskotu par naudu: “Lai gan interneta reklāma ir neticami spēcīga un ļoti efektīva komerciāliem reklāmdevējiem, šī vara rada ievērojamus riskus politikai, kur to var izmantot, lai ietekmētu balsojumus, lai ietekmētu miljonu dzīvi.”
Tagad “Twitter” vadība paudusi, ka turpmāk tā centīsies saskaņot savu politisko reklāmu politiku ar televīzijas un citu mediju noteikumiem, kas ASV ietver noteikumus par vienādu pieejamības daļu visiem kandidātiem un cenām, kas tiek iekasētas par politiskajām reklāmām. Tuvāko nedēļu laikā plānots arī paplašināt atļauto politisko reklāmu.
Kā tēmas, kuru reklāmu varētu atļaut, tīkla vadība minēja klimata pārmaiņu problēmas, valdības programmas, tautas skaitīšanas un vēlētāju reģistrāciju.