Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

TV kanālu auditorijas un programmu TOP20 2015. gada oktobrī

Pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati par TV kanālu auditorijām

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada oktobra (01/10/2015 – 31/10/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada oktobrī bija TV3, kura vērošanai veltīti 12% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura vērošanai veltīti 8,8%, savukārt trešais – kanāls PBK, kura vērošanai veltīti 8,4% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanāliem LNT un NTV Mir Baltic katram veltīti pa 7,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 7,5%, kanālam TV5 – 3,9%, kanālam 3+ – 3,4% un REN TV Baltic – 2,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 2,7%, kanāla LTV7 – 1,8%, kanāla Nickelodeon – 1,3%, bet kanāla CTC Baltija un Kanāla 2 katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%. Kanālam RīgaTV 24 veltīti 0,7% un kanālam National Geographic Channel – 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem FOX, Fox Life un Re:TV katram veltīti pa 0,4%, kanālam Kidzone TV – 0,3% un 1BM – 0,2%. Kanālu 360TV, Sony Entertainment TV un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. TV satura ar nobīdi laikā vērošanai veltīti 4,4%, bet visai pārējai skatīšanai – 22,4% no kopējā TV skatīšanās laika oktobrī.

Oktobrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 1 minūti dienā, kas bija par 18 minūtēm vairāk nekā septembrī.

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015.gada oktobra (01/10/2015 – 31/10/2015) skatītāko TV programmu TOP20. Oktobra skatītāko TV programmu topa pirmajā vietā ierindojies šovs “Izklausies redzēts 2” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,4% jeb 203,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju. Otrajā vietā – seriāls “UgunsGrēks”14” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,9% jeb 173,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Šovu “Saimnieks meklē sievu 3” kanālā TV3 vēroja vidēji 8,8% jeb 173,3 tūkstoši iedzīvotāju, ierindojot to topa trešajā vietā. Arī ceturtajā un piektajā vietā TV3 kanāla pārraides. Ceturtajā vietā – “Nekā personīga”, kuru vēroja 8,7% jeb 171 tūkstotis skatītāju. Savukārt topa piektajā vietā ir “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)”, kuras vēroja vidēji 8,7% jeb 169,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Avots: TNS/ http://www.tns.lv/?lang=lv&fullarticle=true&category=showuid&id=4868
Foto: Johnny Micheletto/https://www.flickr.com/photos/johnny_micheletto/https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/