Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

TV kanālu auditorijas 2016. gada martā

Pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati par TV kanālu auditorijām martā

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada marta (01/03/2016 – 31/03/2016) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls martā bija TV3, kuram veltīti 12,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,3%. Savukārt trešais skatītākais bija PBK ar 8,4% skatīšanās laika daļu.

Kanālam LNT veltīti 6,7%, NTV Mir Baltic – 6,5%, RTR Planeta Baltija – 6,4%, bet kanālam TV5 veltīti 4,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 3+ veltīti 3,4%, REN TV Baltic veltīti 3,3%, kanāliem LTV7 un TV6 veltīti katram pa 2,2% no visa TV skatīšanās laika. Kanāla RīgaTV 24 skatīšanās laika daļa bija 1,1%, Kanāla 2 un Nickelodeon katra skatīšanās laika daļa bija 0,8% un kanāla CTC Baltija – 0,7%. Kanālu Kidzone TV un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%, bet kanāla Fox Life – 0,4%. Kanāliem 1BM, FOX, Re:TV un STV katram veltīti pa 0,3%, bet kanālam Sportacentrs.com TV – 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 360TV, Sony Channel un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. Savukārt TV satura vērošanai ar nobīdi laikā veltīti 6,1%, bet visai pārējai skatīšanai – 22,3% no kopējā TV skatīšanās laika.

2016_03_Marts_1

Martā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 3 minūtes dienā, kas bija par 15 minūtēm mazāk nekā februārī.

Avots: TNS/ http://www.tns.lv/?lang=lv&fullarticle=true&category=showuid&id=4936
Foto: Ryan Leynse/https://www.flickr.com/photos/31355812@N02//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/