Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

TV kanālu auditorijas 2016.gada aprīlī

Pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati par TV kanālu auditorijām aprīlī

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada aprīļa (01/04/2016 – 30/04/2016) TV kanālu auditorijas. Skatītākais TV kanāls aprīlī bija TV3, kuram veltīti 12,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Savukārt trešais skatītākais bija PBK ar 9,4% skatīšanās laika daļu.

Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8,7%, kanālam LNT – 6,7%, kanālam REN TV Baltic 3,6%, kanālam 3+ – 3,1% un kanāliem LTV7 un RTR Planeta Baltija katram pa 2,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 1,9%, kanāla RīgaTV 24 – 1,2%, un kanāla Nickelodeon – 0,8%. Kanālam 2 un CTC Baltija katram veltīti pa 0,7%, bet kanālam FOX – 0,6% no visa TV skatīšanās laika. Kanāliem Fox Life, KidzoneTV, National Geographic channel, Re:TV un STV katram veltīti pa 0,4% no visa kopējā TV skatīšanās laika. 1BM kanālam veltīti 0,3%, kanālam 360TV – 0,2%, savukārt kanāliem Sony Channel, Sony Turbo un Sportacentrs.com TV katram pa 0,1% no visa TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti – 27,2%, bet TV satura vērošanai ar nobīdi laikā – 6,1% no kopējā TV skatīšanās laika aprīlī.

TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka saistībā ar Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) lēmumu uz sešiem mēnešiem Latvijas teritorijā aizliegt retranslēt un izplatīt TV kanālu RTR Planeta Baltija (kanāla logo Rossija RTR), šis kanāls tika pārraidīts līdz 11.aprīlim. Tādēļ tā skatīšanās laika daļa mēneša griezumā ievērojami samazinājusies. Kā rāda pētījuma dati, tad laikā no 1. līdz 11.aprīlim, šī kanāla skatīšanās laika daļa bija tāda pati kā martā – 6,4%. Sākot ar aprīli, skatītājiem vairs nav pieejams arī kanāls TV5, kurš 31.martā tika slēgts. Gan kanāla RTR Planeta Baltija, gan TV5 skatītāji aprīlī izvēlējās lielāku skatīšanās laika daļu veltīt kanāliem NTV Mir Baltic un PBK. Tomēr īpaši palielinājusies skatīšanās laika daļa, ko šie skatītāji veltījuši pārējiem, pētījumā atsevišķi neatspoguļotajiem kanāliem.

2016_04_Aprilis_1

Aprīlī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 38 minūtes dienā, kas bija par 25 minūtēm mazāk nekā martā.

Foto: Walt Jabsco/https://www.flickr.com/photos/waltjabsco//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/