Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada novembra (01/11/2015 – 30/11/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada novembrī bija TV3, kura vērošanai veltīti 12,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,6%.
Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 8,5%, kanālam LNT – 7,4%, kanālam RTR Planeta Baltija – 7,1%, kanālam TV5 – 4,2%, kanālam 3+ – 3,4% un kanālam REN TV Baltic – 2,7%. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 2,4%, kanāla LTV7 – 2,3%, Kanāla 2 – 0,9% un kanāla Nickelodeon – 0,8%. Kanālu CTC Baltija un RīgaTV 24 katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%, savukārt kanālu FOX, Kidzone TV, National Geographic Channel un Re:TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Kanāliem Fox Life un STV katram veltīti pa 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika, bet kanālam 1BM – 0,2%. Kanāliem 360TV un Sony Entertainment TV katram veltīts pa 0,1%, bet kanālam Sony Turbo – 0,03% no visa TV skatīšanās laika.
TV satura ar nobīdi laikā vērošanai veltīti 4,3%, bet visai pārējai skatīšanai – 20,8% no kopējā TV skatīšanās laika novembrī.
Novembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 27 minūtes dienā, kas bija par 26 minūtēm vairāk nekā oktobrī.
Avots: TNS/ http://www.tns.lv/?lang=lv&fullarticle=true&category=showuid&id=4886
Foto: Camilo Rueda López/https://www.flickr.com/photos/kozumel//https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/