Pavisam drīz veikalus pārņems izgrebti ķirbji, melnas raganu cepures ar spicu galu un krāsainas konfektes. Jā, vairs nav tālu līdz tiks svinēts Helovīns. To mīl ne tikai bērni, bet arī uzņēmumi. Gluži kā Ziemassvētki un Valentīna diena, arī Helovīns ir īstais laiks daudziem uzņēmumiem un organizācijām, lai aktivizētu savas mārketinga aktivitātes.
Lai arī pierasts, ka Helovīna mārketinga kampaņas trakums pārņem ASV, kur šie svētki ir ļoti iecienīti, arī Latvijā arvien vairāk cilvēku sāk pieņemt šos svētkus.
Ja vēl neesat izlēmuši kā piesaistīt savu patērētāju uzmanību šogad, šeit ir apkopoti daži vienkārši padomi, kurus varat iekļaut savā digitālā mārketinga stratēģijā jau šajā mēnesī!
1. Padariet spocīgākus savus sociālā mediju profilus
Jums nav jāpārveido visi sociālo mediju konti, pietiks, ja nomainīsiet krāsu shēmas dažādās platformās un aizstāsiet tradicionālo profila bildi ar Helovīnam raksturīgāku. Tas noteikti būs pirmais solis, lai piesaistītu savu patērētāju uzmanību!
2. Kļūstiet radoši attiecībā uz savu vizuālo saturu
Vizuālais saturs ir ļoti nozīmīgs ikvienam uzņēmumam, kurš ikdienā savās mārketinga aktivitātēs izmanto sociālos tīklus. Cilvēkus tik daudz neinteresē teksts kā attēli un video. Jums ir visas iespējas izmantojot attēlus un videoklipus piesaistīt jūsu patērētāju uzmanību un padarītu sociālo mediju profilus oktobra baisajiem svētkiem piemērotākus!
3. Nosūtiet dāvanas klientiem
Šis padoms atkarīgs no Jūsu finansiālajām iespējam. Dažādas lietas, svētku saldumi vai šokolāde vienmēr iepriecinās Jūsu klientus. It īpaši, ja tie ir Helovīna fani! Ja jums šāda iespēja nav, tad vismaz uzņēmumā uz vietas iespējams aizraujoši pārsteigt klientus, piemēram, ar interesantu un spocīgu interjeru.
4. Publicējiet Helovīna ziņu
Saistīt uzņēmumu ar sezonas tēmu dažkārt var likties sarežģīti. It īpaši, ja neesat saldumu ražotājs, kuram Helovīna tēma noteikti ir daudz tuvākā nekā, piemēram, sadzīves tehnikas ražotājam. Taču, ja papulēsieties noteikti varēsiet saistīt svētkus ar īpašu aktuālu preses relīzi.
Lūk, pāris radoši piemēri no uzņēmumiem ASV.
- Pop – Tarts. Slavenais konditorejas izstrādājums iesaistīja savus sociālo mediju sekotājus, liekot tiem dalīties ar ziņu, ja viņi vēlas redzēt Pop –Tarts Helovīna tēmu. Lieki piebilst – tas nostrādāja!
- Reklāmu izdevējs “Maytag” reklamēja savu slaveno “Maytag Mag” kostīma ideju, saucot to par uzticamu kostīmu, saistot ar to tradicionālo frāzi par “uzticamu zīmolu”.
- Nekustamā īpašuma aģentūra “Trulia” atklāja saviem pircējiem spoku apsēstu māju, kuras mērķis bija noskaidrot patērētāju attieksmi pret šādu faktu. Kas zina – varbūt cilvēki nemaz nav aizspriedumaini!
Helovīna svinēšana mūsdienās ir neatņemama sociālās realitātes sastāvdaļa, un kāpēc, lai tos neizmanto savā labā?