Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

TOP 20 apmeklētākās vietnes oktobrī

Skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm kopējās statistikas topā oktobrī uzrādījis portāls tv3.lv, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm ievērojami pieaugusi vietņu jauns.lv, spoki.lv un liepajniekiem.lv auditorija, bet populārākajām vietnēm no mobilajām ierīcēm oktobrī pievienojies portāls sportazinas.com.

Kopējā statistika

Oktobrī skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm uzrādījis portāls tv3.lv, ko apmeklējuši 654 000 lietotāju, kas ir par 53 000 Real Users vairāk nekā septembrī. Vienlaikus tas vietnei topā ļāvis pakāpties no septītās uz sesto pozīciju. Piektajā pozīcijā ierindojas sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv ar 664 000 lietotājiem (par 7 000 mazāk nekā iepriekš), tikmēr ceturto pozīciju kopējās statistikas topā ieņem ziņu vietne tvnet.lv ar 704 000 Real Users, kas ir par 44 000 lietotājiem mazāk nekā septembrī. Jāatzīmē, ka datos par Tvnet grupas vietnēm – tvnet.lv un apollo.lv – oktobrī tehnisku problēmu dēļ ir nepilnīgi aprēķināta statistika par portālu aplikācijām, t.sk., tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv – aplikāciju. Nelielas atšķirības novērotas arī statistikā par inbox.lv aplikāciju.

Kopējās statistikas topu apmeklējumā no visām ierīcēm – datoriem, planšetdatoriem un mobilajiem tālruņiem – kopā oktobrī atklāj ziņu portāls delfi.lv ar 901 000 Real Users, kas ir par 29 000 lietotājiem vairāk nekā septembrī. Tam seko inbox.lv ar 873 000 apmeklētājiem (pieaugums par 8 000 Real Users), bet pirmo trijnieku noslēdz portāls jauns.lv ar 732 000 lasītāju lielu auditoriju, kas ir par 49 000 vairāk nekā iepriekšējā mēnesī.

Ievērojamu auditorijas pieaugumu bez jau nosauktajiem starp topa vietnēm uzrādījis arī portāls spoki.lv, ko apmeklējuši 334 000 Real Users – par 47 000 vairāk nekā septembrī. Par 39 000 lietotājiem, salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, pieaudzis reģionālo ziņu vietnes liepajniekiem.lv apmeklējums – 205 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā, bet par 27 000 Real Users vairāk oktobrī sasniedzis portāls bb.lv (340 000 Real Users). Tikmēr par 67 000 lietotājiem, salīdzinot ar septembri, sarucis vietnes apollo.lv apmeklējums no visām ierīcēm kopā (643 000 Real Users), bet par 30 000 mazāk lietotāju pagājušajā mēnesī apmeklējuši vietni gismeteo.lv (239 000 Real Users), kas ir skaitliski lielākie auditorijas kritumi starp topa vietnēm oktobrī.

Apmeklējums no datoriem

Datos par apmeklējumu no datoriem topu atklāj Google, ko oktobrī apmeklējuši 1 066 000 Real Users – par 38 000 lietotājiem vairāk nekā septembrī. Tai seko video straumēšanas vietne youtube.com ar 769 000 lietotājiem, kas ir par 62 000 vairāk nekā iepriekš, uzrādot skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm. Tikmēr pirmo trijnieku noslēdz sociālais tīkls Facebook ar 600 000 Real Users – tāpat kā septembrī. Ceturtajā vietā ierindojas pašmāju vietne inbox.lv, ko apmeklējuši 593 000 lietotāju no datoriem, bet pirmo piecinieku noslēdz Swedbank vietne swedbank.lv ar 517 000 apmeklētājiem, auditorijai pieaugot par 28 000 Real Users.

Bez jau minētajiem ievērojamu auditorijas pieaugumu uzrādījusi interneta enciklopēdija wikipedia.org, ko no datoriem oktobrī apmeklējuši par 55 000 vairāk lietotāju – 328 000 Real Users. Tikmēr skaitliski lielāko auditorijas kritumu, salīdzinot ar septembri, uzrādījusi vietne tet.lv, ko apmeklējuši 209 000 lietotāju – par 59 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī.

Auditorija no mobilajām ierīcēm

Oktobrī no mobilajām ierīcēm – viedtālruņiem un planšetdatoriem – sasniedzot 851 000 Real Users, topu atklāj ziņu portāls delfi.lv, auditorijai pieaugot par 20 000 lasītājiem. Pakāpjoties par vienu pozīciju, otrajā vietā seko jauns.lv ar 702 000 Real Users – par 48 000 vairāk nekā septembrī, kas ir skaitliski lielākais auditorijas pieaugums starp topa vietnēm. Pirmo trijnieku noslēdz vietne tvnet.lv ar 661 000 lietotāju, kas ir par 51 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī. Uzrādot auditorijas pieaugumu par 33 000 lietotājiem, ceturtajā pozīcijā ierindojas portāls tv3.lv ar 618 000 lietotājiem no mobilajām ierīcēm, bet Top 5 noslēdz inbox.lv ar 616 000 lietotājiem, kas ir par 7 000 vairāk nekā septembrī.

Bez iepriekš nosauktajiem skaitliski ievērojamu auditorijas pieaugumu uzrādījusi vietne spoki.lv – par 44 000 Real Users – oktobrī sasniedzot 282 000 lietotāju. Par 40 000 Real Users pieaugusi reģionālā portāla liepajniekiem.lv auditorija, oktobrī sasniedzot 164 000 lasītājus, bet par 33 000 lietotājiem pieaugusi portāla mixnews.lv auditorija oktobrī (142 000 lietotāju). Tāpat kā kopējās statistikas topā, skaitliski lielāko auditorijas kritumu uzrādījis portāls apollo.lv, ko apmeklējuši par 68 000 mazāk lietotāju (432 000 Real Users).

Jāatzīmē, ka topam oktobrī pievienojusies vietne sportazinas.com, noslēdzot topu ar 135 000 Real Users, kas ir par 51 000 lietotāju vairāk nekā septembrī.

Dati par mediju grupām

Oktobrī no mediju grupām visvairāk lietotāju sasniegusi DELFI grupa ar vietnēm delfi.lv, t.sk., calis.lv, atverskapi.lv, mansdraugs.lv, tavsdarzs.lv, vietni bilesuparadize.lv, Delfi TV, kā arī mobilo aplikāciju, ko lietojuši 924 000 Real Users jeb 62 procenti Latvijas interneta lietotāju – par 37 000 vairāk nekā septembrī. Neskatoties uz iepriekš minētajām tehniskajām problēmām, ar 837 000 lietotājiem jeb 56 procentiem interneta lietotāju, kas apmeklējuši vietnes – tvnet.lv (t.sk., receptes.lv), spoki.lv un apollo.lv, kā arī statistiku par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām – otrajā pozīcijā seko TVNET grupa, sasniedzot par 26 000 mazāk lietotāju nekā septembrī. Kopējai auditorijai pieaugot par 50 000 Real Users, trešā starp grupām ir Rīgas Viļņi mediju grupa ar 733 000 jeb 49 procentiem interneta lietotāju, kas apmeklējuši vietnes jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī datiem par jauns.lv straumēšanu. Pakāpjoties uz ceturto pozīciju starp grupām un sasniedzot lielāko auditorijas pieaugumu grupu līmenī – par 63 000 – TV3 mediju grupa, kas aptver datus par tv3.lv, play.tv3.lv video un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju, oktobrī sasniegusi 687 000 Real Users jeb 46 procentus Latvijas interneta lietotāju. Mediju grupu topu noslēdz la.lv/ TV24 grupa ar vietnēm la.lv, lrtv.lv un tv24.lv, kas oktobrī sasniegušas 640 000 Real Users jeb 43 procentus Latvijas interneta lietotāju – par 16 000 vairāk nekā septembrī.