TikTok popularitātei pieaugot, zīmoliem ir jāzina, kā platformu integrēt savā mārketinga stratēģijā, vienlaikus apzinoties, kas padara to unikālu.
Pandēmijas laikā ievērojamu lietotāju pieaugumu piedzīvojuši divi sociālo mediju giganti. Instagram ir labi izveidota platforma, kuru mēs visi zinām un mīlam – tā katru mēnesi sasniedz 1 miljardu lietotāju, nodrošinot jūsu zīmolam lielu auditoriju un plašas iesaistīšanās iespējas, savukārt TikTok ir starpkultūru tendenču noteicēja un visstraujāk augošā sociālo mediju lietotne ar pārsteidzošu 689 miljonu aktīvo lietotāju skaitu mēnesī. Tas rada pilnīgi jaunu skatījumu uz “ietekmētāju mārketingu” un paplašinājis zīmolu iespējas e-komercijas pasaulē.
Neviena platforma nav pieredzējusi tik strauju skatītāju skaita pieaugumu kā TikTok, iekarojot lietotājus ar savu saistošo saturu, kurā ikviens vienā naktī var kļūt par zvaigzni — ar vai bez sekotājiem. Taču izaugsmes un mārketinga panākumu labad jums ir jābūt klātbūtnei abās platformās, lai sasniegtu plašāku auditoriju.
Vispirms gan padomājiet par to, kur, visticamāk, atrodas jūsu auditorija. Vai tas ir saistīts ar TikTok dabiski neslīpētajiem kadriem vai Instagram rūpīgi izstrādāto, gludo saturu, kas ir pilnveidots līdz pēdējai detaļai?
Ja vēlaties piesaistīt jaunāku auditoriju, TikTok ir bēdīgi zināms, ka tas ir saistīts ar tā saucamo Z paaudzi, tomēr tās lietotāji noveco, un vairāk nekā 50% ir vecāki par 30. Līdz ar to lielākais nepareizs priekšstats ir tāds, ka TikTok auditorija nav piemērota jūsu zīmolam, jo to lietotāji ir pārāk jauni. Patiesībā uzņēmumiem ir milzīgas iespējas TikTok, ko daudzi konkurenti, iespējams, vēl nav izmantojuši. Pat ja jūsu mērķa demogrāfiskā grupa pašlaik nav Z paaudze, tā tāda, visticamāk, būs nākotnē.
Ja meklējat veidu, kā veicināt zīmola atpazīstamību, tad platformas rakstura dēļ TikTok var būt labākais veids, kā radīt iespaidus. Mēs kā uzņēmumi esam tik ļoti pieķērušies, cenšoties maksimāli palielināt sasniedzamību, palielinot sekotāju skaitu, taču TikTok piedāvā alternatīvu — tā algoritms atalgo saturu pāri visam.
Vietnē Instagram nav viena algoritmiska noteikuma, kas izskaidro, kā lietotāji izpēta saturu. Bet, izmantojot Feed, Explore vai Reels, Instagram izveido algoritmu līniju, pamatojoties uz mijiedarbības modeļiem, piemēram, komentāriem, atzīmes Patīk, kopīgošanu un videoklipu skatījumiem. Tā vietā TikTok plūsma “Jums” ir balstīta uz trīs dažādiem faktoriem: lietotāja mijiedarbību, video informāciju un ierīces konta iestatījumiem.
TikTok ir saistīts ar nelielu, izklaidējošu video saturu, bet Instagram joprojām ir atzīts par statiskāku saturu. Tātad, pievienojot videoklipus savai satura stratēģijai gan TikTok, gan Instagram, var palielināt profila apmeklējumu skaitu un veidot kopienu. Atcerieties, ka Instagram un YouTube saturs, kas tiek replicēts, izmantojot TikTok, bieži nedarbojas labi, taču TikTok saturs, kas tiek atkārtoti izmantots Instagram ruļļos, darbojas.
Lai gan videoklipa izveide var likties laikietilpīga, jums nevajadzētu palaist garām iespējas, ko jums var piedāvāt interaktīvs saturs. Vienkārši klipi, kas ietver noderīgus padomus, sasniegs vēlamo iesaistīšanās līmeni. TikTok sniedz jums iespēju izmantot tendences un izklaidēt savu auditoriju, vienlaikus izglītojot viņus par jauniem produktiem.
Un svarīgākais – TikTok panākumi nenozīmē Instagram beigas. Tas rada konkurences vidi un liek uzņēmumiem domāt par to, kā nodrošināt ietekmētājus un auditoriju visās sociālo mediju platformās.