Pagājušais gads un šī gada pirmā puse daudziem uzņēmumiem, kā arī sabiedrībai kopumā bijusi sarežģīta un izaicinājumiem pilna – nācies vairāk domāt par to, kā piesaistīt klientus, kā nodrošināt attālināto komunikāciju un pielāgoties jaunajai realitātei. Arī Nacionālā mediju grupa (NMG) šo laiku ir izmantojusi, lai pārdomātu savas prioritātes un izveidotu fokusētu redzējumu par mediju grupas attīstības virzieniem tā, lai ilgtermiņā mediju grupa spētu aptvert pēc iespējas plašākas sabiedrības daļas intereses.
Kā liecina pētījumi, pandēmijas laikā ievērojami pieaudzis tiešsaistes mediju patēriņš, kas apliecina, ka cilvēkiem internets, tehnoloģijas, mobilie sakari un sociālie mediji kļūst arvien svarīgāki un tieši tiešsaistes mediji ir kļuvuši par nozīmīgāko informācijas avotu, kas, kā norāda NMG vadītājs Alberts Jodis, stimulē arī pašus medijus profesionāli attīstīties, sekot līdzi lasītāju un skatītāju paradumu maiņai un strādāt pie jauniem informācijas pasniegšanas virzieniem. Viņš uzsver, ka mediju atbildība pret saviem lasītājiem ir liela, līdz ar to ikvienam medijam jāstrādā pie tā, lai lasītājam būtu pieejama kvalitatīva un profesionāla žurnālistika.
Nacionālajai mediju grupai šobrīd ir iezīmēti vairāki nākotnes attīstības scenāriji, kas paredz vēl straujāku izaugsmi. NMG, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem, ņem vērā, ka lasītāji kļūst arvien prasīgāki un arī tiem ir savs redzējums, kādam jābūt mediju saturam.
“Jebkuram uzņēmumam ir jābūt gatavam reaģēt uz pārmaiņām, ko ievieš patērētāju paradumu maiņa un arvien pieaugošā digitalizācija, jo tikai stabila attīstība spēj mums palīdzēt virzīties uz augšu. Runājot par NMG, mēs vienmēr esam strādājuši, ievērojot visaugstākos žurnālistikas kvalitātes standartus, un arī nākotnē nemainīsim savas vērtības, ieguldot savu enerģiju patiesas un uzticamas informācijas veidošanā, pat ja tā atšķiras no tā, kas lasāms vai skatāms citos medijos. Diemžēl pēdējā laikā paust patiesību dažkārt prasa drosmi,” konstatē A. Jodis.
NMG arī plāno pārskatīt savu interneta mediju portfeli, tāpat arī norit darbs pie tā satura kvalitātes uzlabošanas.
“NMG seko līdzi patērētāju paradumu maiņai, pievēršot lielāku uzmanību ātrai un kvalitatīvai informācijas pasniegšanai, tai skaitā arī ņemot vērā lasītāju prasības pēc dziļākas ziņu analītikas un viedokļu daudzveidības. Ikvienam medijam ir jādomā par to, kādu labumu tas dod sabiedrībai, un arī NMG nākotnē plāno pievērst šim jautājumam vēl lielāku uzmanību, nodrošinot, ka saturs, kas parādās NMG portālos, ir jēgpilns un risina sabiedrībai svarīgus jautājumus,” uzsver mediju grupas vadītājs A. Jodis.
Šobrīd NMG veido vairāk nekā 30 interneta portāli un vairāk nekā 50 biznesa lapas un grupas sociālajos tīklos, to kopējā auditorija pārsniedz 2 miljonus interneta lietotāju mēnesī.