Pandēmija bija laiks, kad vairāki uzņēmumi bija spiesti slēgt savus veikalus klātienē. Tā rezultātā mārketinga speciālisti vairāk eksperimentēja ar citu veidu, kā sasniegt klientus un veicināt pārdošanu. Kā novērots ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā, veikali pieskarās tādai tēmai kā “iepirkšanas tiešraidē”.
Tā saucamā iepirkšanās tiešsaistē ir saistīta ar kopienas veidošanu un klientu iesaistīšanu e-komercijā. Jāpiezīmē, ka patērētāji arvien vairāk pieprasa autentiskumu. Un nav nekā “īstāka” kā tiešraides.
Nodrošinot tūlītēju savienojumu un mijiedarbību brīžos, kad cilvēki ir gatavi rīkoties, mārketinga speciālistiem, cenšoties sazināties ar klientiem, tiešsaistes komercija būtu jāuzskata par galveno sastāvdaļu.
Šeit ir trīs iemesli, kāpēc iepirkšanās tiešsaistē ir populāra gan zīmolu, gan klientu vidū:
Tiek veidotas padziļinātas attiecības ar klientiem
Tiešraides iepirkšanās pasākumi sniedz unikālu iespēju zīmoliem palielināt savu komunikāciju ar klientiem un izveidot ar viņiem vēl jēgpilnākas un ilgstošākas attiecības.
Tiek palielināta iesaiste un sasniegti jauni klienti
Tiešsaistes iepirkšanās pasākumi var palīdzēt palielināt pārdošanu, palielināt iesaisti lietotnēs un sasniegt jaunas mērķauditorijas. Daži uzņēmumi pat spēj palielināt jaunas auditorijas iesaistīšanos līdz pat 20%.
Tiek veicināti reāli darījumi
Līdzīgi kā saruna starp klientu un darbinieku mazumtirdzniecības veikalā var palīdzēt pieņemt galīgo lēmumu par pirkumu, tiešsaistes tirdzniecība var sniegt savlaicīgu informāciju un īpašus piedāvājumus, lai palīdzētu klientiem ātrāk veikt pirkumu.
Faktiski uzņēmumi, kas rīko tiešraides, ziņo par reklāmguvumu līmeni līdz 30%, kas ir līdz pat 10 reizēm augstāks nekā tradicionālajā e-komercijā.
Iepirkšanās reāllaikā maina mūsu iepirkšanās veidu, nodrošinot uzņēmumiem un pircējiem jaunu personīgo pieredzi, kas iepriekš nebija pieejama e-komercijā. Trīs iepriekš minēto iemeslu mērķis ir parādīt, kāpēc šīs pārmaiņas tik ātri pieņem gan zīmoli, gan klienti.
Pats aizraujošākais ir iespēja, ka iepirkšanās tiešsaistē šodien ir tikai sākums. Iedomājieties nākotni, kurā tiešsaistes iepirkšanās var notikt vairākās platformās, vairākos brīžos un vietās!