Tiešais mārketingsTiešais mārketings laika gaitā ir manāmi attīstījies un šobrīd tiešā mārketinga metodes tiek pielietotas arvien plašāk. Tiešais mārketings ietver informācijas par produktu, pakalpojumu vai uzņēmumu nogādāšanu tieši konkrētam adresātam, neskatoties uz informācijas piegādes veidu. Tādējādi mērķauditorija saņem visu reklāmas informāciju nepastarpināti un tas dod lielāku atdevi visam mārketinga pasākumam kopumā.
Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veic tiešā mārketinga aktivitātes iekļaujot tās kopīgā reklāmas kampaņā vai pārdošanas apjomu stimulēšanas akcijā. Tiešais mārketings ir piemērota metode panākumu gūšanai, ja vien tā tiek pareizi organizēta, saplānota un kvalitatīvi veikta.
Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka tiešais mārketings ir viena no efektīvākajām mārketinga metodēm, un tai ir daudz priekšrocību, piemēram, skaidri izmērāmi rezultāti: “Būtisks tiešā mārketinga aspekts ir tas, ka patērētāja reakcija ir izmērāma: piemēram, ja jūs tiešsaistes veikalā piedāvājat atlaidi, jums būtu jāiekļauj sava veida sīkfails, lai jūs zinātu, vai lietotājs ir izmantojis kodu.”
Viņš skaidro, ka tiešais mārketings ļauj uzņēmumiem reklamēt savu produktu vai pakalpojumu tieši mērķauditorijai un ātri izmērīt rezultātus, taču ieguvumi ar to neapstājas. “Šeit ir vairākas priekšrocības, ko tiešais mārketings var dot jūsu zīmolam. Viena no šāda veida mārketinga priekšrocībām ir, ka jūs varat sasniegt savus īpašos mērķauditorijas segmentus ar personalizētiem ziņojumiem,” norāda A. Jodis.
Tiešā mārketinga neatņemama sastāvdaļa ir klientu datu bāze, kas ļauj atlasīt konkrētus tirgus segmentus un izmantot piemērotāko komunikāciju.
Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma: http://pieteikums.lv/alberts