Mārketings mūsdienās ir piedzīvojis vairākas pārmaiņas gan saistībā ar jaunu platformu parādīšanos tirgū, gan globāliem izaicinājumiem. Neatņemama sastāvdaļa mārketingā ir tehnoloģijas, tai skaitā mobilais telefons. Ja agrāk telefons bija tikai sarunām, tad tagad to var izmantot vēl daudz un dažādos veidos. Mobilais telefons ir kļuvis ne tikai par saziņas avotu, bet arī veidu kā meklēt saturu, patērēt saturu un sazināties ar uzņēmumiem.
Otra digitalizācijas sastāvdaļa ir e-komercija. Proti, laikā, kad pārvietošana bija ierobežota, mobilais tālrunis un dators kļuva par ērtu iepirkšanās platformu. Pat tādas pamatpreces kā pārtikas preces tika pasūtītas internetā. Pat vairākas ēstuves, kas agrāk nenodrošināja piegādes, atzīst, ka pāriešana uz tiešsaistes pakalpojumiem, bija vienīgais veids, kā viņi varēja saglabāt savus pakalpojumus.
Covid-19 laikā tirdzniecība attīstījās ļoti strauji un daudzi tirgotāji pielika lielas pūles, lai saviem klientiem sniegtu nevainojamu pieredzi. Tas parādīja, ka mārketings un tehnoloģijas iet roku rokā. Bez tehnoloģijām lielākai daļai uzņēmumu nemaz nebūtu iespēja izdzīvot šo laiku.
Pareizas platformas izvēle ir ļoti nozīmīga, ja runājam par klientu sasniegšanu. Līdz ar to jāapzinās, ka bez tehnoloģijām izdzīvot biznesam šobrīd nav iespējams. Tas ir vienīgais veids, kā jūs varat sasniegt lielu auditoriju un ar to komunicēt nepārtraukti pat tad, ja pakalpojums fiziski nav pieejams.
Jāņem gan vērā, ka mūsdienu patērētājs ir ļoti attīstījies – viņš ir vairāk informēts nekā jebkad agrāk un viņam ir vairāk izvēles iespēju. Tādējādi patērētājs ir nepacietīgāks, un ja jūs nedodat viņam to, ko viņš vēlas īstajā laikā par pareizo cenu, viņš dodas kaut kur citur.
Šobrīd viss ir tikai viena klikšķa vai pogas attālumā, līdz ar to uzņēmumiem nepārtraukti jādomā par to, kā pārsteigt savus klientus un nodrošināt viņiem vēlamo.