zīmols

Random entry RSS

  • Posted in:

    “Meta” atklāj 400 mobilās lietotnes, kas zagušas “Facebook” lietotāju datus

    Kompānija “Meta” brīdinājusi “Facebook” lietotājus par simtiem mobilo lietotņu, kas īpaši izstrādātas, lai nozagtu šī sociālā tīkla lietotāju autentifikācijas datus. Kopumā “Meta” identificējusi aptuveni 400 dažādu krāpniecisku lietotņu, kam varētu būt pakļauti vairāk nekā miljons “Facebook” lietotāju. Ziņojumā detalizēti aprakstīts, kā vairāk nekā 400 mobilo lietotņu, piemēram, fotoattēlu redaktori, izstrādāti, lai liktu cilvēkiem kopīgot savus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Instagram: pieci veidi, kā palielināt sekotāju skaitu

    Fotogrāfiju vietne “Instagram” ir viena no populārākajām sociālajām vietnēm ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē. Pateicoties tai, vairāk cilvēku ir pamanījuši un atraduši savu vērtību iemiesojošus zīmolus, bet uzņēmēji veiksmīgi attīstījuši savu biznesu. Tiek uzskatīts, ka agru vai vēlu ikviens uzņēmums nonāk “Instagram”, jo tā ir salīdzinoši ērta platforma, kur reklamēt savus pakalpojumus un kur […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vienkāršas un aizraujošas rudens mārketinga idejas

    Ir iestājies astronomiskais rudens, kas nozīmē, ka šis ir lielisks laiks, lai izstrādātu jaunu mārketinga stratēģiju un piesaistītu jaunus klientus savam biznesam. Tieši tāpēc piedāvājam ieskatu populārākās rudens mārketinga idejās 2022. gadā. Sāciet ar vasaras izpārdošanu Vai jūsu veikalā vēl ir atlikušas dažas no šīs vasaras precēm? Saulesbrilles, iešlūcenes, dvieļi, t-krekli u.tml.? Vasaras izpārdošana ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Īrija piemēro “Instagram” rekordlielu naudas sodu

    Īrijas Datu aizsardzības komisija populārajam sociālajam tīklam “Instagram” piemērojusi rekordlielu naudas sodu 405 miljonus eiro apmērā. Šāds lēmums pieņemts saistībā ar bērnu datu apstrādes noteikumu pārkāpšanu. Izmeklēšana, kas tika sākta 2020. gadā, bija vērsta uz bērniem vecumā no 13 līdz 17 gadiem, kuriem bija atļauts pārvaldīt kontus, kas veicināja lietotāja tālruņa numura un/vai e-pasta adreses […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Netflix” lētais abonementa plāns varētu būt pieejams ātrāk

    Lai gan ASV straumēšanas gigants “Netflix” tikai jūlijā paziņoja, ka 2023. gada sākumā izlaidīs savu ar reklāmām atbalstīto versiju, tas varētu mainīt savus plānus un jaunākā versija būtu pieejama jau 2022. gada 1. novembrī. Ja tas tā būs, “Netflix” varētu sākt savu abonementu par zemāku cenu ātrāk nekā tās tiešais konkurents “Disney +”. Uzņēmums izdevumam “The […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā privātums maina digitālo mārketingu?

    Dati ir būtiska digitālā mārketinga sastāvdaļa, tomēr tā kā privātuma noteikumi kļūst arvien stingrāki un savam privātumam cilvēki pievērš pastiprinātu uzmanību, zīmoliem nākas pielāgoties jaunām datu vākšanas un pārvaldības metodēm. Šajā privātuma laikmetā zīmoli atklāj sevi ļoti neparedzamā biznesa vidē, kas loģiski liek uzdot jautājumu – kā mūsdienās nodrošināt panākumus digitālajā mārketingā? Ja līdz šim […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vīrusu mārketings radījis dažas no aizraujošākajām filmu kampaņām

    Pirms filmu nonākšanas uz kino ekrāniem tiek tērēti milzīgi līdzekļi to reklāmai – it īpaši tas attiecas uz lielajām Holivudas filmām. Pirms filmas iznākšanas potenciālajai auditorijai tiek piedāvāti dažādi tīzeri, reklāmas stendi un citi sīkumi, bet kā izcelties konkurentu vidū laikā, kad filmu ir vairāk par iespējām tās visas noskatīties? Atbilde ir vīrusu mārketings. Vīrusu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Gatavošanās skolai izaicina tirgotājus – liela daļa vecāku koncentrējas uz taupīšanu

    Tā saucamās “Back to school” (atgriezties skolā) kampaņas šobrīd atrodas jaunu izaicinājumu priekšā dēļ ekonomiskajām grūtībām, ko piedzīvo pircēji šī brīža inflācijas apstākļos. Laikā, kad pircēji koncentrējas uz ietaupīšanu, zīmoliem nākas atrast jaunus veidus, kā uzrunāt kādreiz uzticīgos klientus un neļaut tiem nomainīt viņus pret lētākiem piedāvājumiem. Inflācija ir galvenā problēma, ar kuru šobrīd saskaras […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    59 % cilvēku influenceru publiskoto dzīvesstilu vērtē kā nepatiesu

    Latvijā vairāk nekā puse (59 %) aptaujāto iedzīvotāju uzskata, ka influenceri sociālo mediju profilos atspoguļo dzīvesstilu, kas drīzāk vai pilnībā ir nepatiess, noskaidrots sabiedrisko attiecību aģentūras “Golin Riga” un kompānijas “Norstat” veiktajā pētījumā. Saskaņā ar pētījumu tikai 1 % cilvēku domā, ka satura veidotāju atspoguļotais dzīvesstils sociālo mediju platformās ir pilnībā patiess. Katrs ceturtais (26 […]

    Lasīt tālāk