zīmols

Random entry RSS

  • Posted in:

    Džeimss Bonds – pasaules dārgākais kino zīmols

    Slavenās Džeimsa Bonda filmas, kas stāsta par pārsteidzošo britu aģenta ar kārtas numuru 007 dzīvi, jau sen ir pārvērtušās par pasaules dārgāko kino zīmolu. Pēc vairāk kā pusmūža eksistences, Bonda filmu sērija turpina iekarot cilvēku sirdis un piesaistīt arvien jaunus reklāmas partnerus. Džeimsu Bondu radīja izbijis žurnālists Jans Flemings, kas kara laikā kalpoja par Britu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmola izstrādes stratēģija

    Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Jo tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu, u.c. Bieži vien pārdošanas apjomi nepalielinās tikai tāpēc, ka brends ir pārāk vāji attīstīts. Tātad, pats svarīgākais ir saprast, kā pareizi un veiksmīgi izstrādāt brenda veidošanas stratēģiju: 1. Tēlu nozīme […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Par firmas zīmju ieviešanu tirgū

    Ir kļūdains pieņēmums, ka „tukša” vieta tirgū nozīmē vajadzības un citas stratēģiskās firmas zīmju izplatīšanās kļūdas. Jaunizveidotās firmas zīmes daudzās kategorijās piedzīvo neveiksmi vairāk kā 90% gadījumu, bet pieprasījums pēc izaugsmes ir kā vēl nekad, un nav jau pārsteigums, ka uzņēmumu vadītāji glābiņu meklē firmas zīmju paplašināšanā. Nesaprotamā loģika Šķiet, ka šajā neapstrīdamajā loģikai ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Svarīgāka par pašu dāvanu ir tās ideja!

    Visdrīzāk cilvēki, kuri jau ilgāku laiku pārstāv reklāmas vai mārketinga sfēru, jau labu laiku vairs neiegādājas pildspalvas, krūzes vai vizītkaršu maciņus. Ar visiem šiem piederumiem speciālistu visbiežāk nodrošina viņa klienti un sadarbības partneri. Daži pat ir aizmirsuši, ka kādreiz ir pirkts arī alkohols – pie vieglas dzīves ātri vien var pierast un tērēt naudu par […]

    Lasīt tālāk