Lai radītu savu jauno svētku kampaņas video, pasaules lielākā dzērienu ražošanas kompānija Coca-Cola nofilmēja sešus pārsteidzošus reālu cilvēku dzīves brīžus. Izmantojot pudelītes ar personalizētām etiķetēm, cilvēki izteica savas sajūtas, tādējādi aiztaupot satraukumā radušos vārdu plūsmu ar nelielu, neparastu žestu. Tā, piemēram, kāds pāris paziņo vecākiem par gaidāmo ģimenes pieaugumu, pasniedzot pudelīti ar uzrakstu “Vecmāmiņa”. Kompānija […]
zīmols
-
-
by informacija Comments are off
Vācu autoražotājs Mercedes-Benz noslēdzis sadarbības līgumu ar Japānas videospēļu kompāniju Nintendo, saskaņa ar kuru jaunajā spēlē Super Mario Maker parādīsies līmenis ar Mercedes-Benz GLA. Tagad galvenais spēles varonis – santehniķis Mario varēs pārvietoties un pārvarēt šķēršļus pie mini krosovera Mercedes-Benz GLA stūres. Lai iegūtu pieeju jaunajam spēles līmenim un saņemtu auto, lietotājiem būs jāiesaistās īpašā atrakcijā Jump ‘n’ […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienu reklāmas māksla ir sasniegusi patiesi augstu līmeni, un video reklāmas dažkārt izvēršas par iedvesmojošām īsfilmām, kas ir vērtējamas ne tikai kā informatīvs materiāls, bet gan patstāvīgs multimediju mākslas darbs. Tendence, kas jau ilgāku laiku vērojama reklāmas nozarē, ir neparedzamas, sižetiski sarežģītas video reklāmas, kas līdz pēdējam brīdim neatklāj promotēto produktu. Šāda veida reklāmas patiesi […]
-
by informacija Comments are off
Amerikāņu kompānija Newell Rubbermaid, kurai pieder kulta pildspalvu zīmols Parker, un holdings Jarden Corp, kas apvieno veselu rindu ar zināmiem sporta zīmoliem (K2, Volkl un Madshus), šobrīd diskutē par iespējamu apvienošanos. Darījums paredz, ka kompānija Newell Rubbermaid varētu iegādāties Jarden Corp, un darījuma summa varētu sasniegt 13 miljardus euro. Kompāniju apvienošanās rezultātā radīsies uzņēmums ar gada apgrozījumu, kas […]
-
by informacija Comments are off
Ferrari ģenerāldirektors nolēmis iepriecināt kompānijas darbiniekus pēc itāļu uzņēmuma izstāšanās no Fiat Chrysler Automobiles (FCA) grupas. Pēc auto grupas direktora Serdžo Markione teiktā, Ziemassvētku atvaļinājuma priekšvakarā gandrīz trīs tūkstoši Ferrari darbinieku kā bonusu saņems piecus tūkstošus euro. Pagājušonedēļ kļuva zināms, ka FCA akcionāru pilnsapulcē tika pieņemts lēmums par autoražotāja Ferrari izstāšanos no struktūras. Šo iniciatīvu atbalstīja […]
-
by informacija Comments are off
Brendinga aģentūra Ohmybrand nolēma paeksperimentēt ar nestandarta ūdens iepakojuma dizaina radīšanu. Par idejas autoru iedvesmas avotu kļuva Arktika, jo zīmola ArcticWater ūdens, kuram aģentūra izstrādāja jaunu dizainu, tiek iegūts no ledājiem aiz polārā loka. Pēc kompānijas Ohmybrand radošās direktores Naģeždas Paršinas teiktā, dizaineri vēlējās radīt unikālu, nebijušu dizainu, atkāpjoties no klasiskās pudeles formas. Ūdenim, kas tiek iegūts ekoloģiski […]
-
by informacija Comments are off
Pasaulslavenais rotaslietu zīmols Tiffany & Co radīja jaunu Ziemassvētku video, kurā dalību ņēma reālas amerikāņu ģimenes. Reklāma kampaņa, kuras nosaukums ir “Joy Comes Out of the Blue” (priekam ir sava krāsa – Tiffany krāsa), ģimenes locekļi apmainās ar Ziemassvētku dāvanām, kurās slēpjas leģendārās rotaslietas, kas iesaiņotas gaiši zilajā Tiffany kastītē. Tiffany & Co aicina iepriecināt savus tuviniekus ar […]
-
by informacija Comments are off
Zīmols ar vēsturi, stāstu un spēcīgu identitāti – Coco Chanel iemieso tā radītājas spēcīgo raksturu un gaumīgo vienkāršību. Jaunā franču dizainere Gabrielle Chanel, kas modes pasaulē pazīstama kā Coco Chanel, 20. gadsimtā radīja īstu modes apvērsumu, atklājot sieviešu dabas neizzinātās puses. Būdama liela zirgu sporta un aktīvā dzīvesveida mīļotāja, dizainere nebaidījās eksperimentēt ar apģērbu, pielāgojot […]
-
by informacija Comments are off
Francijas konjaka ražotājs Courvoisier izdevis produktu virkni ar jaunu iepakojuma dizainu, saglabājot kompānijas tradicionālās vērtības un iedzīvinot tās “svaigā” vizualizācijā. Jauno etiķēšu tematika ir Parīzes Zelta laikmets. Pie jaunā dizaina izstrādes strādāja britu dizaina aģentūra JKR. Atjaunotais konjaka dizains iemieso Parīzes Zelta laikmeta noskaņu, kas ir nozīmīgs etaps Courvoisier konjaka attīstības vēsturē. Atjaunotais iepakojums nes sevī neatkārojamo 1880 – […]