zīmols

Random entry RSS

  • Posted in:

    Ko par jūsu zīmolu vēsta tā krāsa?

    Ticiet vai nē, krāsai mūsdienās ir ļoti liela nozīme un ietekme – tai ir spēks pasniegt produktu vēlamā gaismā un ietekmēt patērētājus dažādos veidos. Satura mārketinga aģentūra Column Five radījusi infografiku, analizējot 100 spēcīgu zīmolu logo krāsu izmantojumu. Uzzini, ko par tavu biznesu, produktu vai reklāmu pastāsta krāsa! Sarkana krāsa Ja vēlaties demonstrēt enerģiju, pievērst […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aviobiļešu meklēšanas serviss Skyscanner novērtēts 1,5 miljardu dolāru vērtībā

    Populārais aviobiļešu meklēšanas serviss Skyscanner  piesaistījis investīcijas 192 miljonu dolāru apmērā. Finansēšanā piedalījušies pieci investori. Par kompānijas investoriem kļuva Skotijas investīcu kompānija Baillie Gifford, Malaizijas valdībai piederošais investīciju fonds Khazanah, tiešo investīciju fonds Vitruvian Partners un Yahoo! Japan. Pēc investīcijām Skyscanner  vērtība paaugstināsies līdz 1,45 miljardiem dolāru. Iegūtos līdzekļus kompānija plāno ieguldīt starptautiskā attīstībā. Iepriekšējā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Roberts Patinsons kļūst par franču modes nama Dior reklāmas seju

    Britu aktieris Roberts Patinsons uzsācis sadarbību ar franču modes namu Dior, kļūstot par tā kārtējās reklāmas kampaņas seju. Patinsons promotē zīmola jaunās vīriešu smaržas Eau for Men. Jaunajā Dior  reklāmas video Roberts Patinsons spēlē mūsdienīga “ielu prinča” lomu. Aktieris pastaigājas pa Ņujorkas ielām, skanot kompozīcijai All I Need, un ik pa laikam uz māju sienām […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols H&M aizvaino ebreju reliģiskās jūtas

    Zviedru apģērbu zīmols H&M  iekļāva savā jaunajā kolekcijā šalli, kuras dizains atgādina ebreju lūgšanu šalli tallit. Šis produkts aizskāris dažu pircēju reliģiozās jūtas, un zīmolam nācās šo šalli izņemt no pārdošanas H&M  veikalos Izraēlā. Krēmkrāsas šalle ar melnām svītrām un garām bārkstīm maksā 18 dolārus, un šis produkts ir pieejams daudzās pasaules valstīs. Taču pēc tā, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    McDonald’s produkcija iegūst jaunu veidolu

    Ātrās ēdināšanas restorānu tīkls McDonald’s  strādā pie vizuālās identitātes izmaiņām. Šīs ir ievērojamākās pārmaiņas trīs gadu laikā, kurās iesaistīti dizaineri no septiņām aģentūrām visā pasaulē. Idejas autori atklāj, ka galvenās vadīnijas, veidojot jauno iepakojuma dizainu, bija vienkāršība, izteiksmīgums un patiesums. Dizaineru izvēlēto krāsu nosaukumi izklausās gluži kā vasaras pilnbrieda smūtiji, piemēram, Passionate Purple  (Kaislīgi violetais), […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējs Northwell Health uzsāk gadu ar sirsnīgu reklāmas video

    Ņujorkas lielākais veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējs Northwell Health 2016. gada pirmajās minūtēs pārsteidzis pasauli ar unikālu un patiesi sirsnīgu reklāmas video, kas atspoguļo tikko dzimuša mazuļa pirmos dzīves mirkļus. Reklāmas video pārsteidz ar savu patiesumu un “tīrumu”. Stāsta galvenais varonis ir Ostins Džozefs – mazulis, kurš Northwell Health  klīnikā dzimis šī gada 1. janvārī 36 […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aizvadītā gada ievērojamākās korporatīvā stila izmaiņas

    Tehnoloģiskā progresa ietekmē daudziem globālajiem zīmoliem aizvadītais gads bijis nozīmīgs ne tikai ar unikāliem reklāmas projektiem, bet daži zīmoli 2015. gadā mainījuši arī savu vizuālo identitāti vai veikuši pilnīgu rebrendingu. Mārketinga portāls Sostav.ru apkopojis 2015. gada spilgtākos globālos piemērus. Aizvadītā gada rudenī interneta tehnoloģiju kompānijas Google logotips iegāja jaunā attīstības posmā. Kompānija to izmainīja, lai […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Unikāls trends – bārdas, kas rotātas ar ziediem

    Nevienam nav noslēpums, ka tendenču pārzināšana ir mārketinga trumpis, kas palīdz aktualizēt konkrēto produktu, piešķirot tam trendīgu veidolu. Šobrīd pasaulē vērojama jauna, neparasta tendence – vīrieši, kas dekorē savas kuplās bārdas ar ziediem. Domājams, ka šī ideja iedvesmota no sieviešu apsēstības ar ziedu vainagiem, kas nu jau iekarojuši ne tikai modes pasauli, bet ir arī daudzu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Skotu viskijs Johnnie Walker iedvesmo divus vācu režisorus īsfilmas radīšanai

    Slavenais Skotijas viskija markas Johnnie Walker moto Keep Walking (Turpini iet) iedvesmojis vācu režisorus īsfilmas radīšanai, kas atspoguļo brāļu mīlestības spēku. Kinoakadējmijas Baden Württemberg studenti Daniels Titzs un Dorians Lebhercs radīja video ar nosaukumu Dear Brother (Dārgais brāli), kuru pat grūti nodēvēt par reklāmu. Šo talantīgo režisoru rokās banāls sižets pārvērtās par kaut ko īpašu. Talants […]

    Lasīt tālāk