zīmols

Random entry RSS

  • Posted in:

    Zīmols Nestle iesaistās kosmētikas nozarē

    Pasaulē lielākais pārtikas uzņēmums Nestle  vienojies ar kosmētikas kompāniju Guthy-Renker  par kopuzņēmuma izveidi. Sīkāka informācija par projektu izpausta netiek, bet zināms, ka jaunā uzņēmuma lielākā daļa nonāks Nestle  īpašumā. Guthy-Renker  nodarbojas ar kosmētikas ražošanu, tostarp uzņēmuma portfelī ietilpst viens no vislabāk pārdotajiem zīmoliem – Proactiv. Eksperti norāda, ka Nestle  jau sen ir ieinteresēta sadarbībā ar […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pastāvēs, kas pārvērtīsies?

    „Pastāvēs, kas pārvērtīsies!” – ikviens latvietis zina tautas dižgara Raiņa izteikto atziņu, bet vai to var attiecināt arī uz zīmola identitāti? Zināms, ka katrs zīmols stratēģiski strādā pie sava tēla izveides, meklējot īpašo, atšķirīgo, kā arī izvēlētos tos izteiksmes līdzekļus un komunikācijas kanālus, kas visefektīvāk uzrunā zīmola mērķauditoriju. Kompānija ar bagātīgu vēsturi un izkoptām tradīcijām patērētājam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Inteliģence – jaunais rokenrols

    Vācu premium klases auto zīmols Audi  publiskam vērtējumam nodevis savu jauno stratēģiju, kas tiek raksturota ar saukli – inteliģence ir jaunais rokenrols. Autoražotājs liek akcentu uz progresīvajām tehnoloģijām, kuras tik ļoti uzrunā mūsdienu paaudzi. Kompānijas Audi  jaunā stratēģija uzskatāmi atspoguļota reklāmas kampaņā, kas radīta atjaunotās Audi A4  versijas promotēšanai. Tā simbolizē jaunas ēras iestāšanos, kurā “gudrās” tehnoloģijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kvalitatīva konkurence – ceļš uz izcilību

    Vācu auto zīmols Mercedes-Benz  radījis īpašu video par godu sava galvenā konkurenta auto koncerna BMW  simts gadu jubilejai. “Paldies par konkurenci simts gadu garumā! Iepriekšējie trīsdesmit gadi bez BMW  bija nedaudz garlaicīgi,” teikts Mercedes-Benz  video. Ar šo nelielo video apsveikumu Mercedes-Benz  ne tikai izrādīja cieņu savam konkurentam un cīņas biedram, bet arī nedaudz paķircināja to, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Google rāda izcilu piemēru ilgtspējīgu darba attiecību veidošanā

    Jau septīto reizi globālā inovāciju kompānija Google  atzīta par labāko darbavietu amerikāņu laikraksta Fortune  ikgadējā sarakstā. Zīmols desmit gadu garumā ieņem vadošās pozīcijas labāko darbavietu topā, rādot pārējām kompānijām izcilu piemēru ilgtspējīgu darba attiecību veidošanā ar saviem darbiniekiem. Google  vadās pēc atziņas – viss sākas ar darbinieku, nevis ar darbu.  Ja darba devējs spēj nodrošināt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vācu kompānija Henkel iegādājas trīs jaunus zīmolus

    Vācu patēriņa produktu ražotājs Henkel  (zīmoli Schwarzkopf, Persil, Е, Fa, Gliss Kur u.c.) parakstījis vienošanos ar amerikāņu kompāniju Procter & Gamble  par matu kopšanas kosmētikas portfeļa iegādi, savā oficiālajā preses relīzē ziņo zīmols Henkel. Darījums paredz to zīmolu pārdošanu, kas orientēti uz zemāko cenu segmentu. Piemēram, zīmoli Shamtu, Pert  un Blendax, kas galvenokārt tiek virzīti […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pasaulslavenais brends Jim Beam maina vizuālo identitāti

    Pasaulē pārdotākais burbona brends Jim Beam  uzsācis pirmo globālo rebrendingu. Izmaiņas skars gan pudeles formu, gan arī zīmola etiķeti. Jim Beam Apple, Jim Beam Honey, Jim Beam Maple  un Red Stag  turpmāk būs atrodami racionālāka dizaina pudelēs – etiķetes augšējo daļu rotās zīmola nosaukums, savukārt pārējo tās virsmu segs ilustrācija, kas attēlo dzēriena būtību. Tajā pat […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Cadillac” jaunajā kampaņā atsakās no tipiskām auto reklāmu klišejām

    Luksusa auto reklāmas ir iestrēgušas vienveidības jūrā – apvidus automašīna slīd pa sniegu; sedans brauc cauri kalnainam ceļam, pirms kadrs attālinās, kad tas pārbrauc tiltu. Šī iemesla dēļ, ASV luksusa auto zīmols “Cadillac” ir izlēmis atteikties no šāda veida kampaņām. Uzņēmuma jaunie videoklipi, kurus sauc “Don`t You Dare”, ir paplašinājums zīmola “Dare Greatly” kampaņai, kas tika uzsākta […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Snapchat aplikācija – spēcīgs mārketinga ierocis

    Reklāmas kampaņu, ikdienas jaunumu, uzņēmuma aktivitāšu atspoguļošana un prezentācija sociālajos medijos, kā Facebook un Twitter, kļuvusi par spēcīgu rīku mārketinga aktivitātēm, tomēr ir vērts atklāt Snapchat aplikācijas iespējas, kas krietni ātrāk, vieglāk un personiskāk ļaus iekarot vietu mārketinga aktivitātēs, uzņēmuma reklāmas kampaņās. Ja tu nelieto Snapchat sava zīmola reklamēšanā, tad sāc to darīt tagad, jo, […]

    Lasīt tālāk