Pasaulē lielākais pārtikas uzņēmums Nestle vienojies ar kosmētikas kompāniju Guthy-Renker par kopuzņēmuma izveidi. Sīkāka informācija par projektu izpausta netiek, bet zināms, ka jaunā uzņēmuma lielākā daļa nonāks Nestle īpašumā. Guthy-Renker nodarbojas ar kosmētikas ražošanu, tostarp uzņēmuma portfelī ietilpst viens no vislabāk pārdotajiem zīmoliem – Proactiv. Eksperti norāda, ka Nestle jau sen ir ieinteresēta sadarbībā ar […]
zīmols
-
-
by informacija Comments are off
„Pastāvēs, kas pārvērtīsies!” – ikviens latvietis zina tautas dižgara Raiņa izteikto atziņu, bet vai to var attiecināt arī uz zīmola identitāti? Zināms, ka katrs zīmols stratēģiski strādā pie sava tēla izveides, meklējot īpašo, atšķirīgo, kā arī izvēlētos tos izteiksmes līdzekļus un komunikācijas kanālus, kas visefektīvāk uzrunā zīmola mērķauditoriju. Kompānija ar bagātīgu vēsturi un izkoptām tradīcijām patērētājam […]
-
by informacija Comments are off
Vācu premium klases auto zīmols Audi publiskam vērtējumam nodevis savu jauno stratēģiju, kas tiek raksturota ar saukli – inteliģence ir jaunais rokenrols. Autoražotājs liek akcentu uz progresīvajām tehnoloģijām, kuras tik ļoti uzrunā mūsdienu paaudzi. Kompānijas Audi jaunā stratēģija uzskatāmi atspoguļota reklāmas kampaņā, kas radīta atjaunotās Audi A4 versijas promotēšanai. Tā simbolizē jaunas ēras iestāšanos, kurā “gudrās” tehnoloģijas […]
-
by informacija Comments are off
Vācu auto zīmols Mercedes-Benz radījis īpašu video par godu sava galvenā konkurenta auto koncerna BMW simts gadu jubilejai. “Paldies par konkurenci simts gadu garumā! Iepriekšējie trīsdesmit gadi bez BMW bija nedaudz garlaicīgi,” teikts Mercedes-Benz video. Ar šo nelielo video apsveikumu Mercedes-Benz ne tikai izrādīja cieņu savam konkurentam un cīņas biedram, bet arī nedaudz paķircināja to, […]
-
by informacija Comments are off
Jau septīto reizi globālā inovāciju kompānija Google atzīta par labāko darbavietu amerikāņu laikraksta Fortune ikgadējā sarakstā. Zīmols desmit gadu garumā ieņem vadošās pozīcijas labāko darbavietu topā, rādot pārējām kompānijām izcilu piemēru ilgtspējīgu darba attiecību veidošanā ar saviem darbiniekiem. Google vadās pēc atziņas – viss sākas ar darbinieku, nevis ar darbu. Ja darba devējs spēj nodrošināt […]
-
by informacija Comments are off
Vācu patēriņa produktu ražotājs Henkel (zīmoli Schwarzkopf, Persil, Е, Fa, Gliss Kur u.c.) parakstījis vienošanos ar amerikāņu kompāniju Procter & Gamble par matu kopšanas kosmētikas portfeļa iegādi, savā oficiālajā preses relīzē ziņo zīmols Henkel. Darījums paredz to zīmolu pārdošanu, kas orientēti uz zemāko cenu segmentu. Piemēram, zīmoli Shamtu, Pert un Blendax, kas galvenokārt tiek virzīti […]
-
by informacija Comments are off
Pasaulē pārdotākais burbona brends Jim Beam uzsācis pirmo globālo rebrendingu. Izmaiņas skars gan pudeles formu, gan arī zīmola etiķeti. Jim Beam Apple, Jim Beam Honey, Jim Beam Maple un Red Stag turpmāk būs atrodami racionālāka dizaina pudelēs – etiķetes augšējo daļu rotās zīmola nosaukums, savukārt pārējo tās virsmu segs ilustrācija, kas attēlo dzēriena būtību. Tajā pat […]
-
by informacija Comments are off
Luksusa auto reklāmas ir iestrēgušas vienveidības jūrā – apvidus automašīna slīd pa sniegu; sedans brauc cauri kalnainam ceļam, pirms kadrs attālinās, kad tas pārbrauc tiltu. Šī iemesla dēļ, ASV luksusa auto zīmols “Cadillac” ir izlēmis atteikties no šāda veida kampaņām. Uzņēmuma jaunie videoklipi, kurus sauc “Don`t You Dare”, ir paplašinājums zīmola “Dare Greatly” kampaņai, kas tika uzsākta […]
-
by informacija Comments are off
Reklāmas kampaņu, ikdienas jaunumu, uzņēmuma aktivitāšu atspoguļošana un prezentācija sociālajos medijos, kā Facebook un Twitter, kļuvusi par spēcīgu rīku mārketinga aktivitātēm, tomēr ir vērts atklāt Snapchat aplikācijas iespējas, kas krietni ātrāk, vieglāk un personiskāk ļaus iekarot vietu mārketinga aktivitātēs, uzņēmuma reklāmas kampaņās. Ja tu nelieto Snapchat sava zīmola reklamēšanā, tad sāc to darīt tagad, jo, […]