zīmols

Random entry RSS

  • Posted in:

    “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” iepazīstina ar jaunu zīmolu “DRAKO”

    Vadošais konditorejas un uzkodu ražotājs Latvijā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” radījis jaunu ģimenes zīmolu “DRAKO”, kas izstrādāts speciāli Latvijas un Igaunijas tirgum. Jaunā zīmola produktu klāstā ietilpst dažāda veida mīkstās konfektes, bet zīmola lepnums ir Latvijā ražotās augļu sulu konfektes. “Veselīgs dzīvesveids un uzturs kļūst arvien populārāks Latvijā. Iedzīvotāji vairāk pievērš uzmanību pārtikas produktu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mercedes – Benz plāno radīt jaunu elektrisko automašīnu zīmolu

    Vācu auto koncerns Mercedes-Benz  vēlas radīt jaunu zīmolu, kas apvienos kompānijas ražotās elektriskās automašīnas, aprīkotas ar ūdeņraža ģeneratoru. Tādējādi autoražotājs plāno konkurēt ar zīmolu BMW, vēsta portāls Autocar. Saskaņā ar Mercedes-Benz Cars  Pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja Ole Kalleniusa sacīto, līdz šī gada beigām Mercedes-Benz  auto modeļu vidū parādīsies trīs elektriskās automašīnas – viens B […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Heineken rod veidu, kā reklamēt savu zīmolu Krievijā

    Alus ražotājs Heineken  radis efektīvu veidu, kā stingras likumdošanas apstākļos virzīt savu zīmolu Krievijā. Kompānija atvērusi personīgo vasaras bāru uz kādas no Maskavas ielām, tādējādi apejot pastāvošos alus reklāmas ierobežojumus. Bārs var uzņemt 100 apmeklētājus, kā arī patīkamākai vasaras vakaru baudīšanai viesiem pieejams pagalms 170 kvadrātmetru platībā. Šo projektu Heineken  palīdzējusi īstenot radošā aģentūra Unity, kas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Raidorganizācija BBC maina darbības koncepciju

    Britu korporācija BBC  pirmo reizi savas gandrīz simts gadu pastāvēšanas laikā nolēmusi mainīt informācijas pārraides koncepciju. Kompānijas misijai – informēt, izglītot un izklaidēt pievienojas vēl divi nozīmīgi mērķi – atšķirties no konkurentiem un būt objektīviem, vēsta laikraksts The Telegraph со. Lēmums mainīt darbības koncepciju tika pieņemts, pēc tam, kad BBC  saskārās ar kritiku par franšīžu iegādi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    New York Times nodarbosies ar ēdienu piegādi

    Mūsdienu informācijas pārpilnības laikmetā izdevēji ir gatavi uz visu, lai pievērstu lasītāju uzmanību. Piemēram, amerikāņu laikraksts New York Times plāno uzsākt ēdienu piegādes biznesu, vēsta raidsabiedrība Bloomberg. Par projekta partneri kļūs kompānija Chef’d, kas nodarbojas ar produktu piegādi. Tiek lēsts, ka New York Times  serviss savu darbību uzsāks jau šovasar. Jaunais serviss piedāvās pasūtīt svaigas maltīšu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mode cauri gadsimtam

    Modele vārdā Bo Gilberta, kas dzimusi 1916 gadā, kļuvusi par modes žurnāla Vogue  simtajai gadadienai veltītās kampaņas centrālo tēlu. Komunikācijas aģentūras Adam&Eve/DDB London  izstrādātā ideja sabiedrībai tiks atspoguļota Jūnijā Vogue  ekskluzīvajā jubilejas izdevumā, kura vāku pirmo reizi rotās simtgadīgas modeles foto. Taču šobrīd jau ir apskatāma modes zīmola Harvey Nichols  radītā īsfilma, kas atspoguļo Vogue  jubilejas numura […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ātrās ēdināšanas restorāna īpašnieks nelikumīgi izmanto Louis Vuitton vārdu

    Dienvidkorejas tiesa apsūdzējusi Louis Vuitton Dak  restorāna īpašnieku 12, 5 tūkstošu ASV dolāru apmērā par nelikumīgu franču modes nama Louis Vuitton  vārda izmantošanu, vesta laikraksts Shanghai Daily. Ātrās ēdināšanas restorāns Seulā, kas specializējas vistas ēdienu pagatavošanā, nesis vārdu Louis Vuitton Dak, ietverot sevi pasaulslavenā modes zīmola nosaukumu, ka arī vārdkopu tongdak, kas tulkojumā no korejiešu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Nestle pievērsīsies ārstniecisko produktu izstrādei

    Pasaulslavenās Šveicas kompānijas Nestle  speciālisti izstrādās specializētu produktu līniju dažādu slimību ārstēšanai, vēsta laikraksts The Wall Street Journal. Jaunajā produktu līnijā ietilps dzērieni un pārtikas pulveri, kas satur dabiskas sastāvdaļas, iegūtas no pārtikas produktiem, piemēram, no tomātiem, vīnogām un kafijas. Atšķirībā no diētiskajiem produktiem, kurus uzturā var lietot ikviens, ārstnieciskā produkcija būs paredzēta cilvēkiem, kas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Schweppes atgriežas pie pirmsākumiem

    Atspirdzinošo dzērienu ražotājs Sсhweppes  nolēmis pārstrādāt iepakojuma dizainu un zīmola komunikācijas stratēģiju. Jaunais pudeļu dizains atgādinās patērētājiem par kompānijas mantojumu –  tās pirmsākumiem sodas dzērienu ražošanas industrijā, kas meklējami 1783. gadā. Kāds juveliermeistars no Ženēvas vārdā Jakobs Švepps visa mūža garumā sapņojis par bezalkoholiskā šampānieša ražošanu. Viņš gadiem ilgi eksperimentējis, meklējot īsto recepti un izmēģinot visdažādākās […]

    Lasīt tālāk