zīmols

Random entry RSS

  • Posted in:

    Kā Valentīna diena kļuva par komerciāliem svētkiem?

    Lai arī Valentīna dienas pirmsākumi meklētāji gadsimtiem tālu, tās patērēšanas aspekti ir visai jauni. Valentīna diena ir viena no tām dienām, kad tirgotāji var īpaši iespringt, jo tā ir iespēja piesaistīt jaunus klientus, palielināt pārdošanas apjomus un nākt klajā ar īpašām atlaidēm, piemēram, visām precēm piemērot 14% atlaidi. Ja paskatāmies uz pasaules un Latvijas pieredzi, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Radošas Valentīna dienas mārketinga idejas

    Jau šajā nedēļās nogalē visā pasaulē, tai skaitā arī Latvijā, atzīmēs Valentīna dienu. Jau nesen mēs aplūkojām aktuālākās Valentīna dienas mārketinga stratēģijas, kuras iespējams izmantot, lai veicinātu pārdošanas apjomu pieaugumu. Tagad ieskatīsimies dažās radošās Valentīna dienas mārketinga idejās, kas iepriecinās ne tikai jūsu klientus, bet arī nodrošinās uzņēmumam panākumus! Pirmkārt, gan jāatzīmē ka Valentīna dienai […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    SEO – viens no vērtīgākajiem ieguldījumiem uzņēmuma attīstībā

    Lai arī meklētājprogrammu optimizācija (SEO) kopā ar e-pasta mārketingu pieder pie senākajām digitālā mārketinga metodēm, SEO joprojām ir būtisks mārketinga elements. SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un meklētāju prasībām internetā izmantojot noteiktus atslēgvārdus. To galvenais mērķis ir padarīt klienta mājas lapu pieejamu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīva e-pasta mārketinga stratēģija piesaista klientus un ceļ zīmola uzticamību

    E-pasta mārketingu šodien izmanto ļoti liels skaits uzņēmumu, tādējādi ne tikai piesaistot klientus, bet arī palielinot lojalitāti zīmolam. Prakse rāda, ka e-pasta mārketings piesaista jaunus klientus efektīvāk nekā “Facebook” vai “Twitter”. Vienlaikus svarīgi ir izvēlēties atbilstošu formātu un mērķauditorijas segmentu, lai e-pasti nenonāktu spama mapītē. E-pasta mārketings lieliski palīdz paplašināt auditoriju, saistot tos ar savu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kas jāņem vērā veiksmīgas mārketinga stratēģijas izveidē?

    Mārketinga stratēģijas pamatā ir vienreizēja formula katram uzņēmumam, kas vēlas atrast vietu tirgū un apsteigt savus konkurentus. Mārketings ietver ne tikai mārketinga komunikācijas un tirgus izpēti, bet arī stratēģisko mārketingu. Būtībā stratēģiskajam mārketingam vajadzētu būt pirmajam, jo balstoties uz to uzņēmumi pieņem svarīgus lēmumus attiecībā uz uzņēmuma turpmāko virzību un tā darbību tirgū. Var teikt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmola veidošanā liela nozīme arī zīmola atpazīstamības pētījumam

    Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Tāpat kā jebkuram sarežģītam un ietilpīgam jēdzienam, arī zīmolam nevar būt viena universāla definīcija, par kuru varētu vienoties lielākā daļa zinātnieku un praktiķu, kas specializējas šajā jomā. Zīmols ir apzīmējums, kas saistās ar unikālu risinājumu īpašībām, kas raksturo konkrētu organizācijas produktu vai pakalpojumu. 19. gadsimta beigas tiek uzskatītas par […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Septiņas mārketinga idejas, kā iesākt Jauno gadu veiksmīgi

    2020. gads ir tikko aizvadīts un esam spēruši pirmos soļus 2021. gadā, kur mārketinga pasaule joprojām ir aktīva un radošu ideju piepildīta. Kā iesākt šo gadu radoši? Kā izmantot globālās tendences savā labā? Kā nodot ziņas klientiem pēc iespējas ātrāk un efektīvāk? Kā audzēt lojālo klientu skaitu? Lūk, dažas vienkāršas idejas, kā iesākt jauno gadu! […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Saplānots un kvalitatīvi veikts, tiešais mārketings ir lieliska iespēja gūt panākumus

    Lai arī varētu šķist, ka tiešais mārketings ir zaudējis popularitāti, patiesībā arvien vairāk uzņēmēju atkal pie tā ir atgriezušies. Tiešā mārketinga izpausme ir individuālā pārdošana, kad kontakts ar pircēju ir tiešs un nepastarpināts. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – šī mārketinga metode tiek pielietota arvien plašāk. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veic tiešā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Veidojot uzņēmuma tēlu svarīga vienota PR stratēģija

    Mūsdienās neviena organizācija nevar iztikt bez efektīvām sabiedriskajām attiecībām, sākot no lielākajiem valsts uzņēmumiem beidzot ar maziem un vidējiem uzņēmumiem. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – sekmīga PR stratēģija ir puse no panākumiem. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par jūsu uzņēmumu uzzinātu […]

    Lasīt tālāk