Starptautiskie uzņēmumi masveidā slēdz savus veikalus Krievijā, kaut arī dažiem no tiem lēmums pamest tik lielu tirgu nebūt nav viegls. Gan politiskais spiediens, gan drošības apsvērumi likuši vairākiem Rietumu uzņēmumiem slēgt savu darbību Krievijā. Pēc iebrukuma Ukrainā ir notikusi korporatīvā izceļošana kā rezultātā lielākie starptautiskie uzņēmumi atsaukuši savu darbību Krievijā. Pagājušajā nedēļā Krieviju pēc sabiedrības […]
zīmoli
-
-
by informacija Comments are off
Jau šonedēļ uz kino ekrāniem nonāks 25. Bonda filma “Nav laiks mirt”, kurā aģenta 007 lomu jau piekto reizi atveidos aktieris Daniels Kreigs. Mēs redzēsim ne tikai aģentu 007, cīnoties ar noslēpumainu ienaidnieku, kura rokās nonācis bīstams jauno tehnoloģiju ierocis, bet arī Džeimsu Bondu, kas mijiedarbojas ar vairāk nekā desmit pasaules zīmoliem, kuri katrs ir […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 pandēmija kalpoja par mācību daudzējādā ziņā – arī zīmoli mācījās vairāk komunicēt sociālajos tīklos. Laikā, kad sēdējām mājās, sociālo mediju ziņu plūsma vairs nebija tik daudz piepildītas ar receptēm un eksperimentiem, jaukām satikšanās bildēm, bet drūmām ziņām no visas pasaules. Kāda šajā ziņā ir zīmolu un līderu pareizā sociālo mediju etiķete? Eksperti norāda, ka […]
-
by informacija Comments are off
Tā saucamie ietekmētāji jeb influenceri ir bijuši karstais temats tirgotāju vidū jau vairākus gadus. Pateicoties sociālo tīklu arvien pieaugošajai popularitātei, populāri zīmoli visā pasaulē, kā, piemēram, Coca-cola, arvien biežāk izmanto ietekmētājus, lai celtu savus pārdošanas reitingus. Slavenību un blogeru reklāmas darbojas – to pierāda kāpošie pārdošanas reitingi, taču, joprojām nav īsti skaidrs, kurš ietekmētājs darbojas […]
-
by informacija Comments are off
Jau otro gadu pēc kārtas Latvijas respondentu vidū trīs iemīļotākie zīmoli ir Swedbank (15% respondentu), Laima (14%) un Apple, ko par tīkamāko atzinuši 10%. TOP 10 iekļuvuši arī LMT, Facebook, Maxima, Samsung (9%), Google, Bite un Rimi (8%). Kaimiņvalstīs – Lietuvā un Igaunijā, zīmolu topa virsotne ir nedaudz mainījusies. Lietuvas TOP 3 šogad veido Google […]
-
by informacija Comments are off
Jau trešo gadu pēc kārtas par populārāko zīmolu atzīta Lielbritānijas lielākā lidsabiedrība “British airways”, kura konkurencē apsteigusi daudz jaunākus un modernākus tehnoloģiju uzņēmumus. Lidsabiedrība “British Airways” apsteigusi 1600 konkurentus, iekarojot pirmo vietu jau trešo gadu pēc kārtas, kamēr pulksteņu ražotājs “Rolex” ierindojies otrā vieta, apsteidzot rotaļlietu ražotāju “Lego” un elektronikas preču speciālistu “Dyson”. Tādi lieli […]
-
by informacija Comments are off
Reklāmu izvietojums ir sasniedzis gandrīz visas iespējamās vietas ietas uz Zemes un ārpus tās – gan fiziskajā, gan virtuālajā telpā. Vienīgais izņēmums ir cilvēku sapņi. Protams, zīmoli tajos var parādīties, tomēr tie nav par reklāmu izvietošanu samaksājuši – pagaidām. Zemāk redzamajā videoklipā holandiešu ražošanas uzņēmums “Studio Smack” ir nonācis dažus gadus uz priekšu nākotnē, un […]
-
by informacija Comments are off
Latvijas Eksportpadomes apbalvojums „Latvijas Eksportprece 2015” šogad pasniegts vairāk nekā divdesmit Latvijas uzņēmumiem, kas pierādījuši sevi kā veiksmīgus eksportētājus, paplašinājuši eksporta tirgus un apgrozījumu, kā arī sniedz ieguldījumu Latvijas ekonomikas izaugsmē un valsts tēla veidošanā ārvalstīs. “Mums ir patiesi liels prieks, ka šogad konkursam pieteicās ievērojami vairāk uzņēmumu, nekā pērn. Nebija viegli izvērtēt kandidātus, jo […]