Gluži tāpat jūsu personīgā identitāte padara jūs unikālu, arī jūsu zīmola identitāte ir tā, kas jūsu zīmolu atšķir no citiem – zīmola identitāte ir tas, kas ietekmē potenciālo klientu visa pārdošanas procesa laikā. Visas sastāvdaļas, kas saistītas ar produktu, pakalpojumu, uzņēmumu vai personu ir “zīmola identitāte”. Runājot par zīmola identitāti, nozīmīgs ir ne tikai firmas […]
zīmola reputācija
-
-
by informacija Comments are off
Vai jūs esat informēti par to, ko vēlas jūsu klienti? Vai esat pārliecināti, ka klienti uzticas jūsu produktiem? Kad jūs pēdējo reizi redzējāt klientu atsauksmi par jūsu produktu vai pakalpojumu? Vai tā bija sūdzība vai kompliments? Atbildes uz visiem šiem jautājumiem slēpjas mārketingā. Mārketingu var arī definēt kā procesu, kas izzina pircēju vajadzības un vēlmes […]
-
by informacija Comments are off
Dienvidkorejas tiesa apsūdzējusi Louis Vuitton Dak restorāna īpašnieku 12, 5 tūkstošu ASV dolāru apmērā par nelikumīgu franču modes nama Louis Vuitton vārda izmantošanu, vesta laikraksts Shanghai Daily. Ātrās ēdināšanas restorāns Seulā, kas specializējas vistas ēdienu pagatavošanā, nesis vārdu Louis Vuitton Dak, ietverot sevi pasaulslavenā modes zīmola nosaukumu, ka arī vārdkopu tongdak, kas tulkojumā no korejiešu […]
-
Posted in:
Klientu lojalitātes programmas – spēcīgs mārketinga instruments vai zīmola reputācijas grāvējs?
by informacija Comments are off
Zīmola reputācija ir stūrakmens, kas sekmē kompānijas attīstību, vai pretēji – bremzē to. Viens no svarīgākajiem reputācijas veidotājiem ir pastāvīgo klientu lojalitātes programmu izstrāde un pārdomāta to pilnveidošana, jo, kā zināms, darbs pie reputācijas ir nepārtraukts un stratēģisks process, kas var tikt sagrauts vienā acumirklī, ja kaut viens klients ir patiesi neapmierināts ar zīmola attieksmi. […]