zīmola pētījums

Random entry RSS

  • Posted in:

    “Netflix” panākumu atslēga – mūsdienīga mārketinga stratēģija

    Mārketinga stratēģija uzskatāma par prioritāti gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem – tā palīdz organizācijām virzīties pareizajā virzienā un nodrošināt, ka uzņēmuma darbība un komunikācija ir pārliecinoša un atbilstoša patērētāju vajadzībām. Runājot par mūsdienīgu mārketinga stratēģiju, mēs visi varam kaut ko iemācīties no straumēšanas vietnes “Netflix” biznesa modeļa. Straumējošā televīzijas sensācija ir nolasījusi skatītāju domas, nodrošinot, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko no zīmoliem sagaida klienti saistībā ar jaunākajiem identitātes risinājumiem?

    Digitālā identitāte nodrošina atvērtu internetu – kad patērētāji sniedz savu personisko informāciju, zīmoli, izdevēji un platformas veido personalizētas reklāmas. Tādējādi internets paliek brīvs un atvērts. Šī pieredze veicina inovācijas un labāka satura, vietņu un sociālo lietotņu izveidi. Vienlaikus arvien lielāku lomu šobrīd spēlē privātums, un arī reklāmas nozare visā pasaulē strādā pie tā, lai ievērojami […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mūsdienīga pieeja zīmola veidošanai: empātija, stāstīšana un saskaņošana

    Veiksmīga zīmola izveide ir viens no galvenajiem uzdevumiem, kas ikvienam uzņēmumam jāpaveic. Zīmols ir tas, ar ko sabiedrībai uzņēmums asociējas un veidojot zīmolu nepieciešams pievērst uzmanību gan korporatīvajam stilam, gan vērtībām, ar kurām uzņēmums savus klientus uzrunās. Mainoties laikam, mainās arī veids, ka tiek veidoti zīmoli – pieeja kļūst mūsdienīgāka un uzsvars tiek likts uz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tirgotājiem svarīgi pielāgoties patērētāju uzvedības maiņai

    Patērētāju uzvedību ietekmē ārējie un iekšējie faktori. Ārējie faktori attiecas uz pieejamību, kamēr iekšējie faktori vairāk saistīti ar motīviem, cilvēku individuālo izvēli un vajadzībām. Attīstoties tehnoloģijām un mainoties mārketinga tendencēm, arī patērētāju uzvedība ir mainījusies – gan patērētāji, gan zīmoli reaģē uz sociālās distancēšanās prasībām, kas mudina domāt, ka iepirkšanās neklātienē paliks spēkā vēl ilgi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aktuālākās sociālo mediju tendences 2021. gadā

    Aizvadītais gads daudziem uzņēmumiem ir bijis izaicinājumiem pilns un dažas uzņēmējdarbības tendences, kas aizsākās pērn, turpināsies arī šogad. Lai gan daudziem atkopšanās no krīzes var aizņemt kādu laiku, zīmoliem joprojām ir svarīgi sagatavot spēcīgu mārketinga stratēģiju, pamatojoties uz patērētāju tendencēm. Ieskatīsimies trīs sociālo mediju tendencēs, kuras mārketinga profesionāļiem noteikti vajadzētu izmantot un iestrādāt savā mārketinga […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols – viens no uzņēmuma vērtīgākajiem elementiem

    Zīmols ir spēcīgs ierocis tirgū. Pamatoti tiek uzskatīts, ka pirms produkta palaišanas tirgū, vēl svarīgāk ir veidot atpazīstamu zīmolu. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrā (SDTIC) norāda – zīmola vērtība tiek noteikta konkrēta tirgus kontekstā. Cik jūsu zīmols ir atpazīstams? Cik jums ir lojālu klientu? Ar ko klientiem asociējas jūsu zīmols? Šie ir svarīgi jautājumi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arī mārketingam jāreaģē uz pandēmijas radītajiem izaicinājumiem

    Līdz ar tehnoloģiju attīstību internets ir kļuvis par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Globālās sociālās distancēšanās periodā pierādījies, ka būt sociālajos tīklos, ir svarīgāk kā jebkad iepriekš – šajā laikā ir mainījušies patērētāju iepirkšanās paradumi un ievērojami pieaugusi iepirkšanās internetā. Vairums mazumtirgotāju ir paļāvušies uz tehnoloģijām, lai saglabātu savu biznesu. Tie, kuriem ir izveidota stabila digitālā stratēģija, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Uzņēmumu konkurētspējīgu priekšrocību radīšana – nepieciešamība, lai gūtu panākumus

    Ikviena mārketinga aktivitāte ir vērsta uz to, lai piesaistītu klientus, tādējādi pārdodot vairāk un nopelnot vairāk naudas savam biznesam. Tāpat mēs visi zinām to, ka uzņēmējdarbībā pastāv konkurence un uzņēmējam ik dienu ir jācīnās ar tādu uzņēmumu mārketinga centieniem, kuri piedāvā līdzīgus produktus vai pakalpojumus. Citiem vārdiem sakot, lai apsteigtu konkurentus, jums jānosaka konkurences priekšrocības. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Reklāma sociālajos tīklos – lieliska iespēja palielināt pārdošanas apjomus, vienlaikus samazinot izmaksas

    Sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par ļoti nozīmīgu uzņēmuma reklāmas kampaņas instrumentu. Līdz ar to ikviens uzņēmums, kas izvēlas reklamēt savas preces vai pakalpojumus, izmantojot sociālos tīklus, veic būtisku ieguldījumu savā biznesā. Kāpēc izvēlēties tieši reklāmu sociālajos tīklos? Pārdomāta mārketinga stratēģija un komunikācija sociālajos tīklos ļauj sasniegt lieliskus rezultātus, tādējādi vairojot lojālo sekotāju skaitu un […]

    Lasīt tālāk