Lai arī svētku gaidīšanas laiks ir tikko sācies, šī gada Ziemassvētku reklāmu raža jau izrādījusies veiksmīga. Kā liecina efektivitātes mērīšanas uzņēmumu “System1” un “Kantar” pētījumi, Aldi un Coca-Cola svētku reklāmas ir šī gada favorīti. Aldi svētku filmiņa “Kevins un Ziemassvētku fabrika”, kurā attēlots tā atkārtotais varonis Kevins Burkāns, ir visaugstāk novērtētā reklāma no visām Ziemassvētku […]
Ziemassvētki
-
-
by informacija Comments are off
Emocionālā Ziemassvētku reklāma, ko veidojis mazs uzņēmums, ir likusi skatītājiem acīs sariesties asarām un teikt, ka tā ir labāka reklāmu par jebkuru Džona Luisa reklāmu. Klipu, kas tiešsaistē skatīts vairāk nekā 4 miljonus reižu mazāk nekā 24 stundu laikā, izveidojusi Jorkšīras video kompānija Sam Teale Productions, un, pēc skatītāju domām, tā ir “labākā un patiesākā” […]
-
by informacija Comments are off
Tirdzniecības zīmola “Aldi” Ziemassvētku reklāma pērn tika novērtēta kā gada efektīvākā svētku reklāma. Lielveikala veidotā Čārlza Dikensa “Ziemassvētku dziesma” bija auditorijas iecienītākā reklāma. Šogad uzņēmums, šķiet, nolēmis atdzīvināt vēl vienu Ziemassvētku klasiku – filmu “Viens pats mājās”. Slavenais Kevins Burkāns ir atgriezies savā septītajā “Aldi” Ziemassvētku kampaņā klasiskās 1990. gada svētku filmas “Viens pats mājās” […]
-
by informacija Comments are off
Pēdējo gadu laikā esam saskārušies ar dažādiem izaicinājumiem, tai skaitā inflācijas kāpumu un ekonomiskām problēmām, kas mudinājušas uzņēmējus pārdomāt savu darbību. Strauji gan tuvojas Ziemassvētki, kas, kā ierasts, asociējas ne tikai ar labestību un sirds siltumu, bet arī izšķērdību un dāvanām. Vēlmi tērēt gan varētu apturēt pieaugošās preču/pakalpojumu cenas. Kaut arī gandrīz trešdaļa Latvijas iedzīvotāju […]
-
by informacija Comments are off
Mazumtirdzniecības e-komercijas mārketinga speciālistiem ir pēdējais laiks domāt par pēc Ziemassvētku izpārdošanu. Savlaicīgi sastādīts mārketinga plāns var veicināt augstākus pārdošanas rādītājus un nodrošināt veiksmīgu sezonas izpārdošanu. Šeit ir četras lietas, kas jāņem vērā, plānojot sava uzņēmuma pēc svētku akcijas: Izvirziet mērķi Tāpat kā jebkurā mārketinga iniciatīvā, sāciet ar mērķi. Vai vēlaties izpārdot liekos krājumus? Palielināt […]
-
by informacija Comments are off
Mārketings ir nozīmīgs jebkurā gadalaikā, bet īpaši svarīgs tas ir brīvdienu sezonā. Ikreiz, kad ir svētki, jums vajadzētu to izmantot, lai palielinātu pārdošanas apjomu ar dažām konkrētām mārketinga idejām. Jaungada mārketinga idejas ir īpaši noderīgas, jo cilvēki, visticamāk, šajā laikā tērēs vairāk naudas kā ierasts un pat neskatoties uz to, ka tikko aizvadīti Ziemassvētki! Lielo […]
-
by informacija Comments are off
Svētku laikā īpašu popularitāti ir iekarojuši tā saucamie Adventes kalendāri – tos arvien biežāk savā mārketingā izmanto zīmoli gan tepat Latvijā, gan ārvalstīs. Tiešsaistes Adventes kalendāru būtība ir ļoti vienkārša – katru dienu līdz Ziemassvētkiem klientiem ir savs īpašais piedāvājums – tās var būt gan īpašas akciju preces, atlaižu kods vai iespēja piedalīties konkursā. Savukārt […]
-
by informacija Comments are off
Ārvalstu pētījumi liecina, ka miljoniem patērētāju gatavošanos 2021. gada Ziemassvētkiem sākuši daudz ātrāk nekā jebkad agrāk — vai tas nozīmē, ka šie Ziemassvētki kļūs par līdz šim lielākajiem? Ieskatīsimies galvenajos atklājumos par 2021. gada Ziemassvētku tendencēm. Miljoniem zīmolu un mazumtirgotāju paļaujas uz Ziemassvētku iepirkšanās periodu, lai palielinātu gada ieņēmumus, un tas nozīmē, ka ir ārkārtīgi […]
-
by informacija Comments are off
Ņemot vērā to, ka piegādes ķēdes traucējumi turpina ietekmēt uzņēmumus visā pasaulē, eksperti prognozē, ka patērētājiem šogad varētu rasties grūtības iepirkties svētku brīvdienās — gan krājumu trūkuma, gan augstāku cenu, gan vēl citu iemeslu dēļ. Turklāt jāņem vērā arī tas, ka gandrīz divus gadus visā pasaulē pastāv pandēmija, kas atturējusi daudzus no lieliem tēriņiem un […]