Alus ražotājs Heineken radis efektīvu veidu, kā stingras likumdošanas apstākļos virzīt savu zīmolu Krievijā. Kompānija atvērusi personīgo vasaras bāru uz kādas no Maskavas ielām, tādējādi apejot pastāvošos alus reklāmas ierobežojumus. Bārs var uzņemt 100 apmeklētājus, kā arī patīkamākai vasaras vakaru baudīšanai viesiem pieejams pagalms 170 kvadrātmetru platībā. Šo projektu Heineken palīdzējusi īstenot radošā aģentūra Unity, kas […]
vizuālā identitāte
-
-
by informacija Comments are off
Atspirdzinošo dzērienu ražotājs Sсhweppes nolēmis pārstrādāt iepakojuma dizainu un zīmola komunikācijas stratēģiju. Jaunais pudeļu dizains atgādinās patērētājiem par kompānijas mantojumu – tās pirmsākumiem sodas dzērienu ražošanas industrijā, kas meklējami 1783. gadā. Kāds juveliermeistars no Ženēvas vārdā Jakobs Švepps visa mūža garumā sapņojis par bezalkoholiskā šampānieša ražošanu. Viņš gadiem ilgi eksperimentējis, meklējot īsto recepti un izmēģinot visdažādākās […]
-
by informacija Comments are off
Igaunijā noslēdzies konkurss jauna valsts logotipa izstrādei, taču uzvarētājs tā arī nav izvēlēts. Konkursa žūrija nebija gandarīta ne ar vienu no 700 iesniegtajām logo skicēm, ziņo laikraksts Postimees. Konkursam tika iesniegti 700 darbi, taču, tā kā žūrija nespēja vienoties par atbilstošāko konceptu, darba grupa, kas atbild par logo atjaunošanu, paziņoja, ka atlasījusi piecus labākos darbus, […]
-
by informacija Comments are off
Ātrās ēdināšanas restorānu tīkls McDonald’s strādā pie vizuālās identitātes izmaiņām. Šīs ir ievērojamākās pārmaiņas trīs gadu laikā, kurās iesaistīti dizaineri no septiņām aģentūrām visā pasaulē. Idejas autori atklāj, ka galvenās vadīnijas, veidojot jauno iepakojuma dizainu, bija vienkāršība, izteiksmīgums un patiesums. Dizaineru izvēlēto krāsu nosaukumi izklausās gluži kā vasaras pilnbrieda smūtiji, piemēram, Passionate Purple (Kaislīgi violetais), […]
-
by informacija Comments are off
Tehnoloģiskā progresa ietekmē daudziem globālajiem zīmoliem aizvadītais gads bijis nozīmīgs ne tikai ar unikāliem reklāmas projektiem, bet daži zīmoli 2015. gadā mainījuši arī savu vizuālo identitāti vai veikuši pilnīgu rebrendingu. Mārketinga portāls Sostav.ru apkopojis 2015. gada spilgtākos globālos piemērus. Aizvadītā gada rudenī interneta tehnoloģiju kompānijas Google logotips iegāja jaunā attīstības posmā. Kompānija to izmainīja, lai […]
-
by informacija Comments are off
Nevienam nav noslēpums, ka tendenču pārzināšana ir mārketinga trumpis, kas palīdz aktualizēt konkrēto produktu, piešķirot tam trendīgu veidolu. Šobrīd pasaulē vērojama jauna, neparasta tendence – vīrieši, kas dekorē savas kuplās bārdas ar ziediem. Domājams, ka šī ideja iedvesmota no sieviešu apsēstības ar ziedu vainagiem, kas nu jau iekarojuši ne tikai modes pasauli, bet ir arī daudzu […]