Virtuālās realitātes tehnoloģijas, kas iziet ārpus mobilo sakaru nozares, arvien spēcīgāk iesakņojas sabiedrības ikdienas dzīvē. Interneta izsoļu vietne eBay sadarbībā ar Austrālijas mazumtirgotāju Myer radījusi pasaulē pirmo veikalu, kas darbojas virtuālās realitātes režīmā. Aplikācija ar nosaukumu eBay Virtual Reality Department Store, kas ļauj lietotājam ar virtuālās realitātes briļļu palīdzību iekļūt unikālajā veikalā, jau pieejama mobilajās […]
virtuālā realitāte
-
-
by informacija Comments are off
Video formāts, kas ļauj baudīt videoierakstus virtuālās realitātes režīmā, t.i. 360 grādu leņķī, sociālajā vietnē Facebook tika iespējots pirms 8 mēnešiem. Kopš tā laika, šī jauninājuma priekšrocības tika plaši izmantotas mediju nozarē. Ar šāda veida video palīdzību zīmoli var izvietot reklāmu 360 grādu formātā. Šis formāts ļauj lietotājiem patstāvīgi mainīt skatu leņķi, kas nodrošina skatītāju […]
-
by informacija Comments are off
Video vietne YouTube ieviesusi jaunu formātu, kas ļauj translēt videoierakstus virtuālās realitātes režīmā, t.i. 360 grādu leņķī, vēstīts zīmola oficiālajā blogā. Jaunais formāts ir ērts lietošanai mobilajās ierīcēs, kā arī, izmantojot speciālās brilles. 3D translācija tiek papildināta ar apjomīgu skaņas kūli, gluži kā 3D kinoteātros, taču jauninājumu pilnvērtīgi var izmantot tikai to viedtālruņu īpašnieki, kuru […]
-
by informacija Comments are off
Zviedrijas mēbeļu un mājas preču ražotājs IKEA uzsācis pirmo personīgo virtuālās realitātes projektu. Programma IKEA VR Experience piedāvā klientiem apmeklēt zīmola virtuālo virtuvi un izzināt IKEA ražoto mēbeļu īpatnības, neizejot no mājām. Lietotājiem ir pieejami visdažādākie uzstādījumi, kas ļauj pielāgot interjeru ikvienai gaumei, piemēram, nomainot virtuves skapīšu krāsu un izvēloties to plānojumu. Šajā programmas versijā konstruktors nav […]
-
by informacija Comments are off
Virtuālās realitātes tehnoloģija kļuvusi par vienu no aizvadītā gada lielākajiem patēriņa tirgus trendiem. Strauji pieaug interese par gadžetiem, kas ļauj nokļūt virtuālajā realitātē: cilvēki ir gatavi skatīties sporta pārraides, uzņemt 3D pašbildes, kā arī iepazīties virtuālajā vidē. Virtuālās realitātes tehnoloģijas arvien biežāk tiek pielietotas arī reklāmas projektos, piešķirot tiem jaunu dimensiju. Taču šim mūsdienīgajam izgudrojumam […]
-
by informacija Comments are off
Ātrās ēdināšanas ķēde “McDonald`s” Zviedrijā ir uzsākusi jaunu mārketinga kampaņu, kas aicina bērnus pārvērst savas “Happy Meal” komplekta kastītes virtuālās realitātes (VR) brillēs. Ar nosaukumu “Happy Goggles”, 3500 brilles, sākot ar 5. martu, būs pieejamas 14 Zviedrijas “McDonald`s” restorānos, kuru cena būs aptuveni 4,10 ASV dolāri. Ar dažiem locījumiem, bērni varēs pārveidot kasti viedtālruņa turētājā, […]
-
by informacija Comments are off
Censties atrast veidus, kā drukātajos žurnālos ieviest inovācijas, šajā digitālajā laikmetā var būt grūti, taču žurnālam “Sports Illustrated” (SI) tas varētu būt izdevies ar savu jaunāko mēģinājumu – pašā žurnālā iebūvējot virtuālās realitātes brilles. “Google” kartona stila brilles ir daļa no SI 2016 peldkostīmu sērijas un ir savienotas ar SI peldkostīmu aplikāciju, kas ļauj lietotājiem […]