Portāla celtrauksmi.lv vides reklāma ir ļoti tieša un provokatīva. Tā mērķtiecīgi pauž konkrēto vēstījumu, neizdaiļojot to ar mākslinieciskās izteiksmes līdzekļiem, jo temats ir patiesi nozīmīgs.
vides reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Apavu zīmols Stuart Weitzman izvēlējies jaunas reklāmas sejas (un kājas). Reklāmas kampaņā Nearlynude (Teju kaila) piedalījās trīs modeles – Gigija Hadida, Lilija Aldridge un Joana Smallsa. Šis trio sadarbojas ar zīmolu Victoria’s Secret un piedalās tā grandiozajās skatēs. Fotogrāfs Mario Testino modeles fotografēja kailas – vienīgais, kas rotājās uz sieviešu augumiem, bija Stuart Weitzman sandales […]
-
by informacija Comments are off
Latvijas Republikas Finanšu ministrijas (FM) vides reklāma ir neformāla, un tā lauž stereotipu par to, ka valsts iestādes ir stīvas. FM sadarbībā ar reperu apvienību Olas parāda, ka maksāt nodokļus ir stilīgi un vienkārši.
-
by informacija Comments are off
Laikraksta Diena vides reklāma ir dizainiski vienkārša, taču saturiski augstvērtīga.
-
by informacija Comments are off
Nebanku kredītdevēja SMSCREDIT.LV vides reklāma ne ar ko nepārsteidz. Ir grūti nolasāms tās vēstījums – to var noprast tikai pēc bannera virsraksta.
-
by informacija Comments are off
Ātrās ēdināšanas restorāna Hesburger vides reklāma ir ļoti spilgta un pamanāma. Tā nes nepārprotamu vēstījumu un uzrunā ikvienu “grēcīgās” maltītes mīļotāju ar lielo, izteiksmīgo siera burgera attēlu.
-
by informacija Comments are off
Grindex medikamenta “Mildronāts” vides reklāma ir ļoti vienkārša un varētu pat šķist nepabeigta. Baltais fons, kas daudzviet nav aizpildīts ar vizualizācijām un tekstu, atgādina tīru A4 lapu, tādējādi radot tukšuma sajūtu.
-
by informacija Comments are off
Zviedrijas mēbeļu ražošanas kompānija “IKEA” uzsākusi neparastu reklāmas kampaņu jaunās bērnu kolekcijas LATTJO popularizēšanai. Kreatīvais zīmols izstrādājis interaktīvu vides reklāmu, kas izvietota uz Stokholmas metro reklāmas ekrāniem. Uz ekrāniem attēloti domino kauliņi, kas izkārtoti pēc ķēdedes principa. Pieskaroties kādam no kauliņiem, metro pasažieris rada impulsu, kas ir iemesls visas domino kauliņu rindas sakrišanai. Dažviet “IKEA” ir izvietojusi […]
-
by informacija Comments are off
Amerikāņu aviokompānija “JetBlue Airways” oktobrī pievērsa Ņujorkas iedzīvotāju uzmanību ar neparastu akciju #NYCTakeoff. Lidsabiedrība sadarbībā ar aģentūru “Mullen Lowe” izstrādāja neparastu vides reklāmu, ko iespējams paņemt līdzi, saņemot par to vērtīgas balvas. “JetBlue Airways” visā Ņujorkā uzstādīja stendus ar vides reklāmu, uz kuras lieliem burtiem bija uzdrukāts aicinājums noraut to. “Tikai īstens ņujurkieties spēs to […]