Ar JetBlue kredītkartes palīdzību tu spēj lidot ātrāk, nekā iedomājies – tā skan amerikāņu aviokompānijas JetBlue Airways jaunās kampaņas sauklis. Lai pierādītu to, ka tie nav tikai tukši vārdi, pasaulslavenais zīmols, kas ik reizi izceļas ar iespaidīgām mārketinga kampaņām, Taimskvērā izvietojis unikālu digitālo baneri, kas atspoguļo, cik ilgā laikā garāmgājējs var piedzīvot savu nākamo atvaļinājumu. […]
vides reklāma
-
-
by informacija Comments are off
Alus ražotājs Carlsberg Londonas centrā radījis īstenu šokolādes bāru. Neparastā vides objekta celtniecībā tika ieguldīta tonna saldumu. Zīmols norāda, ka šīs akcijas mērķis ir sasniegt to auditoriju, kuru nav iespējams uzrunāt ar TV kampaņu starpniecību. Turklāt ražotājs vēlas uzrunāt tieši jauniešus, kuri spēj patiesi novērtēt radošu un pat pārsteidzošu pieeju mārketinga aktivitātēm. “Mēs nepārtraukti meklējam arvien […]
-
by informacija Comments are off
Britu reklāmas aģentūras Wildstone radošā komanda nolēma “atdzīvināt” vides reklāmas stendu, pārvēršot to par auglīgu dārzu. Aģentūra Londonā izvietoja monumentālu interaktīvo ekrānu ozolkoka rāmī, kas pamazām pārtop par pamatni puķu dobēm, kurās bez ziediem un dekoratīviem krūmājiem var atrast arī dārzeņus. Šis vides objekts atspoguļo dzīvās dabas nepieciešamību tik blīvi apdzīvotā pilsētā kā Londona, kā […]
-
Posted in:
Pissi.ee: Pissi duši all!
by informacija Comments are off
Šī neparastā vides reklāma neapšaubāmi piesaista garāmgājēju uzmanību sava neordinārā saukļa dēļ, kas aicina cilvēkus taupīt dzeramo ūdeni, čurājot dušā.
-
Posted in:
X
by informacija Comments are off
Šī noslēpumainā vides reklāma rada patiesu neizpratni par to, ko tad īsti tā reklamē. Ne plakāta teksts, ne arī vizuālais noformējums nenes pilnvērtīgu vēstījumu, atklājot vien to, ka sākusies izpārdošana.
-
by informacija Comments are off
Lai pierādītu, ka brokastu pārslas Honey Nut Cheerios tiek ražotas, izmantojot īstu medu, zīmols pārvērta savu vides stendu Floridā par īstenu bišu stopu. Kāds biškopis un viņa 500 000 bites palīdzēja radīt nepieciešamo medus daudzumu un nodot vēstījumu, pārsteidzot ikvienu garāmgājēju. “Medus ir kas vairāk par vienkāršu sastāvdaļu – tā ir svarīgākā Honey Nut Cheerios […]
-
by informacija Comments are off
Pasaules Dabas Fonda sociālā kampaņa izrotā pilsētvidi ar skaistiem Latvijas dabas skatiem, tajā pašā laikā brīdinot par dabas bagātību apdraudējumu, ko radām mēs paši.
-
Posted in:
Homo Ecos: Klimata galā
by informacija Comments are off
Biedrības Homo Ecos vides reklāma ir minimālistiska, un tā neizsaka tiešus saukļus, taču grafiskajā noformējumā izceļas skaitlis divi, kas simbolizē divus grādus pēc Celsija.
-
by informacija Comments are off
Reklāmas un mārketinga portāls Adweek ir apkopojis aizvadītā gada ievērojamākās vides reklāmas, kas spējušas ienest zīmolus citā dimensijā. Par godu Starptautiskajai sieviešu dienai reklāmas aģentūra WCRS sadarbībā ar brīvprātīgo organizāciju Women’s Aid radīja iespaidīgu digitālo reklāmu, kuras mērķis bija pievērst sabiedrības uzmanību vardarbībai ģimenē. Monumentāls no vardarbības cietušas sievietes portrets tika iezvietots pilsētvidē ar sauki […]