Zviedru automašīnu ražotāja “Volvo” grupas priekšsēdētājs Karls Henriks Svanbergs publiski paudis, ka uzņēmumiem visā pasaulē ir jādomā par to, kā kara rezultātā izskatīsies jaunā “pasaules kārtība”. Pēc viņa teiktā, karš Ukrainā ir uzsvēris, cik svarīgi ir, lai uzņēmumi būtu gatavi visam. Viņš iesaka uzņēmumu vadītājiem būt reālistiskiem par ilglaicīgo kara ietekmi. Neviens no mums nezina, […]
uzņēmējdarbība
-
-
by informacija Comments are off
Starptautiskie uzņēmumi masveidā slēdz savus veikalus Krievijā, kaut arī dažiem no tiem lēmums pamest tik lielu tirgu nebūt nav viegls. Gan politiskais spiediens, gan drošības apsvērumi likuši vairākiem Rietumu uzņēmumiem slēgt savu darbību Krievijā. Pēc iebrukuma Ukrainā ir notikusi korporatīvā izceļošana kā rezultātā lielākie starptautiskie uzņēmumi atsaukuši savu darbību Krievijā. Pagājušajā nedēļā Krieviju pēc sabiedrības […]
-
by informacija Comments are off
Šobrīd, kad liela daļa darbinieku strādā attālināti vai arī izmanto tā saucamo hibrīda modeli, arvien nozīmīgāku lomu ieņem darbinieku apmierinātības pētījums, kas palīdz noskaidrot, kā mainījušās darbinieku vēlmes, kā motivēt darbiniekus darbam no mājām un kā vislabāk nodrošināt saviem darbiniekiem elastīgas darba iespējas. Sabiedriskās domas un izpētes centrs (SDTIC), kas tostarp piedāvā uzņēmumiem veikt darbinieku […]
-
by informacija Comments are off
Laikā, kad uzņēmumu darbību lielā mērā ietekmē Covid-19 un ar to saistītā krīze, arvien skaidrāk izgaismojas nepieciešamība sekot līdzi tirgus situācijai, tai skaitā patērētāju paradumu maiņai un konkurentu risinājumiem. Kā norāda Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis, uzņēmējiem ir ļoti svarīgi pielāgoties esošajiem apstākļiem un, ja nepieciešams, mainīt savu uzvedības modeli. […]
-
by informacija Comments are off
SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai ierindoties maksimāli augstu balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos kā Bing, Yahoo, DuckDuckGo, u.c.Parasti, jo augstāka ir vietnes pozīcija meklēšanas rezultātos, jo vairāk ieinteresēto apmeklētāju uz to dodas no meklētājprogrammām. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās katram uzņēmumam ir nepieciešama komunikācijas stratēģija jeb plāns komunikācijas mērķu sasniegšanai. Pēc būtības komunikācijas stratēģija nosaka virzienu, kā uzņēmumam tālāk attīstīties un to, kā tiek vadīta informācijas plūsma par uzņēmumu un tā piedāvājumu. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka korporatīvās komunikācijas stratēģija ir tieši saistīta ar vispārējo biznesa stratēģiju un mērķiem. Efektīvās komunikācijas […]
-
by informacija Comments are off
Ikviens uzņēmums zina, cik svarīgi ir izveidot stabilu mārketinga stratēģijas plānu, jo bez tā biznesa izaugsme ir praktiski neiespējama, jo kāda jēga ir ieguldīt laiku un naudu, lai izveidotu jaunu biznesu, kuram nebūs klientu? Ja vēlaties piesaistīt jaunus klientus, jums būs aktīvi jādodas pie viņiem, bet vienīgais veids, kā to izdarīt, ir ar stabilu mārketinga […]
-
by informacija Comments are off
Lai gan mārketings un sabiedriskās attiecības lieliski papildina viens otru, daudzi speciālisti vēl aizvien uzskata, ka nepieciešams izvēlēties starp abām šīm metodēm. Neapšaubāmi, gan mārketingam, gan sabiedriskajām attiecībām ir savas unikālās priekšrocības, taču kā neapjukt šajos terminos? Mēs zinām, ka mārketings un sabiedriskās attiecības spēlē nozīmīgu lomu uzņēmējdarbības attīstībā – to mērķis ir palīdzēt biznesam […]
-
by informacija Comments are off
Vairums apgalvos, ka sociālie mediji ir laika izšķiešana. Jā, tā ir lieliska vieta, kur ievietot fotogrāfijas, paust viedokli par politiku, mūziku vai kādu citu saistošu tēmu, sekot sev vēlamām personām un izrādīt savas simpātijas nospiežot “patīk”, taču tur pavadītais laiks nespēj palīdzēt mums nopelnīt naudu vai uzlabot mūsu biznesu. Jāatzīst, ka patiesība ir pavisam citāda […]