Strauji pieaugot straumēšanas kanālu skaitam, TV auditorija sadrumstalojas. Tikmēr lejupslīdes dēļ zīmoliem ir svarīgāk nekā jebkad agrāk saprast skatīšanās paradumus, lai maksimāli palielinātu savu tēriņu efektivitāti. Televīzijai ir spēcīga zīmola atpazīstamības un pārdošanas apjoma palielināšanas vēsture, taču zīmolu spēja atrast savu auditoriju šajā sadrumstalotajā tirgū joprojām ir ļoti reāls izaicinājums. Tā kā 2023. gads ievadīs […]
TV
-
-
Posted in:
Saeima: Televīzijas programmām ar retranslācijas aizliegumu nedrīkst izsniegt apraides atļauju
by informacija Comments are off
Saeima ceturtdien, 22. septembrī, otrajā – galīgajā – lasījumā atbalstīja par steidzamiem atzītos grozījumus, ar kuriem noteikts, ka Latvijas teritorijā apraides atļaujas netiek izsniegtas tādām televīzijas programmām, kuras izslēgtas no Latvijā retranslējamo audio un audiovizuālo programmu saraksta, pamatojoties uz to, ka audiovizuālās programmas jurisdikcijas valsts grauj vai apdraud citas valsts teritoriālo integritāti, suverenitāti vai valstisko […]
-
by informacija Comments are off
Šonedēļ video straumēšanas vietne “YouTube” ieviesusi jaunu TV pārraides lietotni, kurā lietotāji varēs skatīties bez maksas seriālus. “YouTube” ir viens no jaunākajiem uzņēmumiem, kas piedāvā bezmaksas TV pārraides ar reklāmām. Paredzams, ka tas straumēs gandrīz 4000 TV seriālu bez maksas, ja vien to laikā būsiet arī gatavs skatīties reklāmas. Pieejamās pārraides jau ietver Hell’s Kitchen, Andromeda […]
-
by informacija Comments are off
2021. gada skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanai veltīti 11,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK (pētījumā līdz 31.oktobrim), kuram veltīti 4,9% no kopējā skatīšanās laika 2021. gadā. Konsolidētās TV skatītāko 2021. gada programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Latvijas […]
-
by informacija Comments are off
Mārketinga speciālisti prognozē, ka televīzijas reklāmām paredzētie izdevumi tuvākajā nākotnē aizņems arvien mazāku mārketinga budžetu, kas nozīmē, ka digitālo reklāmu rentabilitāte ir krietni apsteigusi TV reklāmu, atstājot TV mārketinga nākotni neskaidru. Sociālo tīklu izaugsme ir piespiedusi mainīt TV reklāmu taktikai, lai tā arī turpmāk būtu dzīvotspējīga reklāmas iespēja. Kaut arī agrāk televīzijas reklāma bija mārketinga […]
-
by informacija Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada septembrī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 12,2%. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,9%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura vērošanai veltīti 7,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV septembra programmu topa pirmajā vietā – “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja […]
-
by informacija Comments are off
Konsolidētās TV skatītākie kanāli šī gada maijā bija LTV1 un TV3, katra šī kanāla skatīšanās laika daļa bija 11,2%. Otrs skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,1%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LTV7, kuram veltīti 6% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV maija programmu topa pirmajās četrās vietās ierindojās kāda no […]
-
by informacija Comments are off
2020. gada skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Savukārt trešais skatītākais TV kanāls bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,2%. Konsolidētās TV skatītāko 2020. gada programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Gadumijas sagaidīšana. Latvijas Valsts himna” kanālā […]
-
by informacija Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls augustā – LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,5%. Otrs skatītākais kanāls bija PBK, ar skatīšanās laika daļu 8,5%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 8,3% no kopējā skatīšanās laika. Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka LTV1 ir mēneša skatītākais kanāls jau ceturto reizi pēc kārtas, kopš […]