Katru gadu sezonas maiņa no Helovīniem uz Ziemassvētkiem notiek teju vienas nakts laikā, jo lielveikali no raganām pāriet uz vizuļiem un gaismiņām, kas nozīmē, ka Ziemassvētki beidzot oficiāli ir pie mums. Kurš gan 90. gadu bērns var aizmirst Coca-Cola reklāmu ar jautro “svētki tuvojas” singlu, kas nozīmē arī svētku reklāmu sākumu? Pēdējās desmitgades laikā arī […]
tradicionālais mārketings
-
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Helovīni, kas ir vairāk iecienīti svētki ārzemēs, taču tie sāk kļūt arvien iemīļotāki arī Latvijā. Uzņēmējiem Helovīna tuvošanās nozīmē, ka ikvienam ir jāsagatavo sava biznesa mārketinga plāns, jo tie ir vēl vieni svētki ar kuriem piesaistīt esošo un potenciālo klientu uzmanību. Tieši tāpēc šajā rakstā apskatīsim efektīvas un jautras satura mārketinga stratēģijas, […]
-
by informacija Comments are off
Jau drīzumā Latvijā varētu stāties spēkā “lokdauns” – par to liecina likumdevēju aicinājums noteikt valstī stingrākus Covid-19 drošības pasākumus, kuri nekavējoties samazinātu kontaktu skaitu sabiedrībā par vismaz 40%. Vienkāršiem vārdiem sakot, tas nozīmē mājsēdi, slēgtus veikalus un ierobežotu izklaidi. Tas nozīmē, ka arī uzņēmumiem kādu laiku būs jākoncentrējas uz tiešsaistes mārketingu. Komerciāli likmes nevarētu būt […]
-
by informacija Comments are off
Jau šonedēļ uz kino ekrāniem nonāks 25. Bonda filma “Nav laiks mirt”, kurā aģenta 007 lomu jau piekto reizi atveidos aktieris Daniels Kreigs. Mēs redzēsim ne tikai aģentu 007, cīnoties ar noslēpumainu ienaidnieku, kura rokās nonācis bīstams jauno tehnoloģiju ierocis, bet arī Džeimsu Bondu, kas mijiedarbojas ar vairāk nekā desmit pasaules zīmoliem, kuri katrs ir […]
-
by informacija Comments are off
Lai gan uzņēmumi mūsdienās cenšas būt novatoriski un radoši savā pieejā mārketingam, ir dažas neizbēgamas kļūdas, kuras tiek pieļautas visai bieži un organizācijām izmaksā ievērojamu laiku un naudu. Lūk, trīs izplatītākās kļūdas: Zīmolu jauninājumi, kas neatbilst klientu vēlmēm Zīmola paplašināšana tiek uzskatīta par vienu no vissvarīgākajām daudzos uzņēmumos. Bieži vien ir nodaļas, kas izveidotas, lai […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 dēļ Latvijā un pasaulē arvien grūtāk ir atrast pozitīvas ziņas, kas mūs iedvesmotu un liktu pasmaidīt. Tāpat arī sabiedrībā valda zināms negatīvisms, tāpēc neapšaubāmi, ka uzņēmumiem šis ir lielisks laiks, lai izveidotu kampaņu, kuras centrā būtu pozitīvas emocijas. Šāda kampaņa palīdzēs ne tikai sniegt klientiem justies labāk, bet arī ietekmēs jūsu zīmola tēlu un […]
-
by informacija Comments are off
Jau kopš pašiem pirmsākumiem arī mārketingā un reklāmās tiek izmantoti mājdzīvnieki, kas mūsdienās neapšaubāmi tiek uztverti kā pilnvērtīgi ģimenes locekļi. Neatkarīgi no pārstāvētās nozares, uzņēmumi labprāt izmanto klientu padziļināto saikni ar mājdzīvniekiem, radot produktus, kas piemēroti mājas mīluļiem. Lai arī šodien lielākā daļa naudas, kas tiek iztērēta mājdzīvniekiem, ir paredzēta pārtikai un veterinārajai aprūpei, tendences […]
-
by informacija Comments are off
Šajā rakstā ir apkopoti desmit padomi, lai palīdzētu jaunizveidotiem uzņēmumiem radīt ilgtspējīgu, uz ilgtermiņa attīstību vērstu mārketinga stratēģiju. 1. Ieguldiet sava “zīmola kapitālā” Bieži sastopama kļūda, ko novērojam jauniem uzņēmumiem ir tāda, ka tie iegulda lielus līdzekļus minimāli dzīvotspējīgā produktā, izstrādā to līdz pilnībai, palielina kapitālu, bet zīmols izskatās briesmīgi. Tāpēc pirms sākt mārketingu, atbildiet […]
-
by informacija Comments are off
Atlaides ir stratēģiska rīcība, lai radītu vairāk potenciālo pirkumu un iegūtu jaunus, kā arī noturētu vecos klientus. Noteikti piekritīsiet, ja apgalvosim, ka cenai ir ļoti liela nozīme un uzņēmumiem ir ļoti svarīgi izmantot pareizo cenu stratēģiju. Daudzi uzņēmēji atzīst, ka ilgstoši netur augstas cenas, jo zina, ka tā riskē zaudēt klientus, taču arī nepārtraukta cenu […]